senia

Chair covers

5 indlæg i dette emne

Er der nogen herinde der skal/har brugt stolebetræk til deres bryllup? Overvejer at skaffe nogle selv, men synes at det virker meget dyrt. Er der nogle der kender nogle der udlejer stolebetræk eller ved hvordan man laver dem selv. Og hvor dyrt er det??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg købte en prøve af denne papir chaircover og det var meget meget uhandit. du skal selv binde sløjfen hvilket ikke er overhovedet nemt på nogen måde.

og præcis. de er meget gennemsigtige...

jeg er selv på udkig efter nogle chaircovers, men ja jeg synes det er lidt svært at finde nogen der passer til rimelige penge..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dette her er vist ved at være en lidt kendt post, men den kommer her alligevel, hehe.

PS: Hvis du går et par sider længere frem, så har Lene T lavet et par tråde netop omkring Chair Covers :)

Er det ik sjovt....

Hvor mange fester har man været til - hvor man har tænkt en af følgende ting:

- Ej.. Grimme gardiner - dem kunne de da godt have skiftet....

- Orange stole??? COME ON!

- TRÆ i loftet?? Det passer bare ikke til hvidt tema..

- Nej nej nej - SUPER grimme buske ude foran...

- BLÅ klinker på badeværelset...??? Jeg troede de holdte farverne i pastel!

Jeg ved godt hvad jeg ville svare... Og svaret ville være - INGEN! :griner:-

Alligevel er det bare nogle af de tanker man - som brud - PLUDSELIG kan få omkring ens feststed.. At så er stolene grimme, gardinerne passer ikke osv osv.. Og helt ærligt - hånden på hjertet - kan festen blive dårlig fordi der er grimme stole?? wink.gif

Ps. Jeg forstår godt jeres "bekymringer" - jeg har selv været ved at fravælge vores feststed fordi der var troldefigurer i foyeren... -HAHA-

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer