Sign in to follow this  
Followers 0
AmalieAmalie

Fuglevenlige ris?

12 posts in this topic

Vi skal ha købt fuglevenlige ris, men hvor køber man sådan nogle henne billigt? :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Ris er ikke noget fugle tager skade af - det er afkræftet utallige gange... prøv at spørg Onkel Google... der vil du finde flere onitologer der siger at det er en skrøne.

0

Prøv sæbebobler istedet for - de pletter mindre og skal ikke ryddes op og man er FRI for den evindige snak om ris og fugle..... Og det ser faktisk også supergodt ud !!!

laver boblerne ikke mærker på tøjet?

0

Annonce ♥

Sæbebobler KAN give skjolder, især på sorte jakker, derfor skal man have en fugtig klud med. Det skal man dog også ved ris da de KAN give lidt hvide "afmærkninger"på sorte jakker. Det er en MEGA skrøne at fugle ikke kan tåle ris, så brug du bare løs :thumbsupsmileyanim:

0

Sæbebobler KAN give skjolder, især på sorte jakker, derfor skal man have en fugtig klud med. Det skal man dog også ved ris da de KAN give lidt hvide "afmærkninger"på sorte jakker. Det er en MEGA skrøne at fugle ikke kan tåle ris, så brug du bare løs :thumbsupsmileyanim:

0

Til vores bryllup brugte de korn og det var da noget fuglene kunne spise bagefterpost-4489-1259756550.jpg

Jeg ved ikke om i kan se kornene på billedet her

0

Hold op, hvor er det længe siden, jeg har været herinde. Måtte lige lure lidt, og faldt så over denne tråd. Vi brugte hjerteris, som netop ikke er skadelige for fugle. Jeg ved ikke, hvad der er en skrøne, men vi ville ikke løbe risikoen, så derfor blev der til vores bryllup ikke brugt rigtige ris.

Hjerterisene kan blandt andet fåes her:

http://www.romanceshop.dk/index.aspx?type=...amp;PId=1019691

Mvh

Lisette

0

Annonce ♥

Det er intet mindre end bizart... man KAN IKKE aflive myten med fugle, ris og skader herfra ;)

Nej jeg sidder også og undrer mig - HVORFOR er den skrøne bare så sejlivet???? :thumbsupsmileyanim:

0

Det er korrekt at der er nogle kirketjenerne som er sure over det, men der er korn/frø 10000 gange værre, for de spirer jo og SÅ har man balladen, det gør ris jo ikke :thumbsupsmileyanim: SÅ BRUG NU BARE RIS!

0

Hejsa

Hvad med at bruge rosenblade i stedet for ris :thumbsupsmileyanim: selvom jeg syns det er synd at skulle rive bladene af en smuk rose.

Forig lørdag var jeg til bryllup hos nogen af gemalens venner og der blev delt roser ud til alle der kom i kirken og efter vielsen blev der kastet rosenblade efter brudeparret i stedet for ris og korn/frø

Vi har hvertfald snakkede om at bruge rosenblade til vores bryllup

0

Hejsa

Hvad med at bruge rosenblade i stedet for ris :) selvom jeg syns det er synd at skulle rive bladene af en smuk rose.

Forig lørdag var jeg til bryllup hos nogen af gemalens venner og der blev delt roser ud til alle der kom i kirken og efter vielsen blev der kastet rosenblade efter brudeparret i stedet for ris og korn/frø

Vi har hvertfald snakkede om at bruge rosenblade til vores bryllup

Der er igen fare for "afsmitning" på hvid brudekjole og vi er ikke ude over problemet med at kirketjeren skal rydde op efter det..

0

Annonce ♥