Guest moltera

Eget øl til velkomstdrinks.

6 indlæg i dette emne

Hej.

Vi står og skal giftes, og da min kommende mand er vild med øl, har vi besluttet at der skal serveres øl som velkomstdrinks. Vi havde en dag hørt at der var et bryggeri på lolland, som laver øl efter ens eget ønske, men kan ikke finde noget når jeg googler, og kan ikke huske hvad det hed, måske nogle der kan hjælpe???

MVH

Jeanette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej, jeg har familie på lolland og kan godt undersøge det for dig hvis du vil, men kan du måske komme det lidt nærmere? Ved du noget om hvor på lolland det skulle være eller?? Bare et eller andet ville være en stor hjælp.

0

Del dette indlæg

Hej, jeg har familie på lolland og kan godt undersøge det for dig hvis du vil, men kan du måske komme det lidt nærmere? Ved du noget om hvor på lolland det skulle være eller?? Bare et eller andet ville være en stor hjælp.

Hej.

Jeg kan ikke huske hvor på Lolland det skulle være, det er derfor jeg er total blank. Har prøvet at google div ting men intet dukker op.

Men hvis din familie evt ved noget, så ville det være super, det er underordnet hvor på lolland det er.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer