Tinuviel

3 forskellige indbydelser

20 indlæg i dette emne

Her er indbydelse nummer 1, som er hjemmelavet (det er den til højre).

Der skal være blålilla karton inden i, som passer til blomsterne. Og så skal vores navne og dato stå skrevet, så det kan ses når indbydelsen ikke er åbnet, ligesom på billedet med den sorte baggrund (det er taget fra en hjemmeside, hvor ejeren er på barsel, så jeg kan ikke bestille indbydelserne!).

post-39396-1260210121.jpg

post-39396-1260210766.jpg

Redigeret af Tinuviel
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Syntes nr 1 er fin men syntes at det skulle være hjerter i stedet for blomster det er lidt mere bryllups agtigt :hug:

Nr 2 syntes jeg også er super flot det ville være den perfekte invitation til et have bryllup men det er måske bare mig der syntes at invitationen skal fortælle gæsterne hvilken fest de skal til :):kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Kan egentlig bedst lide 2'eren. Men 1'eren er også flot. Jeg ville dog vælge at lukningen måske bare skulle være 2 bånd der bindes sammen eller noget mere enkelt :)

3'eren er meget traditionel og egentlig ikke så udtryksfuld. Skal det være enkeltudtryk, den skal signalere, burde man have droppet den buede kant.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er klart mest til din nr 2 :)

Jeg er nemlig selv igang med at lave nogen der ligner - dog har jeg valgt at lave mine i karton, hvor jeg så skærer sommerfuglene i en anden farve og klistrer på og efterfølgende skærer ud i den hvide baggrund :kiss:

Jeg syntes papiret bliver for tyndt hvis man printer på alm. papir.

Må hellere lige se at blive færdig med min prøve version så den kan flashes ;)

0

Del dette indlæg

Jeg er også vild med nr. 1. Der er så mange muligheder for at gøre den personlig (det er der selvfølgelig også med de adre...). Men kan rigtig godt lide lukkefunktionen, og så ser det ud som om det er muligt at sætte flere lag pairer indeni - altså så man kan lave en side med menu, en med ønsker og traditioner, hvad man vil have sig frabedt på dagen ect..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer