Mamanna

May og Mortens bryllup d. 7/8 -2010

11 indlæg i dette emne

Nu har jeg set på alle de hyggelige bryllupsplanlægninger der er herinde, så nu vil jeg også være med :)

Min forlovede friede til mig i sommers den. 1. august i Rom på den Spanske trappe, og det kunne ikke have været mere romantisk.. Han var nede på knæ på en smuk solrig dag, hvor solen havde det der lækre varme eftermiddags-/aftens glød under en masse blikke fra en masse turister.

Vi skal giftes den 7/8-2010 i Viborg, forhåbentlig ude i dollerup bakker ved den gamle ruin, hvor vi også kyssede første gang.

Der kommer lige noget mere senere.

Vi har bestemt os for en sommerbryllup, for det ville passe os bedst, da vi begge to stadig går på Gymnasiet, så det passer lige med at vi kan blive gift inden vi kommer i 3.g. Vi er begge relativt unge, så derfor kunne vi godt tænke os at vores bryllup afspejler det samtidig med at vi begge er vilde med vintage og ting med historie så det har vi ønsket at kombinere for at få vores drømmebryllup, men som sagt er vi begge studerende så vi har ikke ubegrænsede midler.

Farvetema: Lilla - i forskellige nuancer, guld og offwhite

[/center]

Invitationerne (billede og links følger) - er godt i gang.

Gaveæsker - mangler, men bruger nok de samme som til invitationerne

Brudekjolen - er købt i Panayotis Vejle

Brudebuketten - den skal være i lilla nuancer og indeholde orkideer - gerne lidt unik

Håropsætning - er så heldig at min forlovedes svoger er frisør, så det satser vi på at han ordner.

Makeup - ikke bestilt endnu - nogle der kender nogle gode i Viborg området?

Brudepigekjolerne - min faster der er ude og rejse i Thailand tager nogle med.

stedet - vi har booket Niels Bugges Kro, som ligger i de skønneste naturområder ved Dollerup Bakker

menuen - den skal bestilles til maj

Der er stadig en masse detaljer der mangler, men de grundlæggende ting er på plads.

Redigeret af Mamanna
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej May

Stort velkommen til :kiss:

Det her er et skønt sted :)

Lige et fif... Når, du skal besvære i din egen tråd, skal du trykke på den knap, der hedder "Besvar" og ikke den der hedder "Nyt emne". "Nyt Emne" knappen opretter en helt ny tråd.

Håber du finder ud af det :hug:

0

Del dette indlæg

Jammen velkommen til. Spænden at se hvad i finder på fra ungdommens kilde. Er dog lidt nysgeriig hvor uge er i?

Hehe jamen tak, ja altså da han friede til mig var vi begge 18-år, og jeg er så blevet 19, her den 22. nov., og han bliver 19 år den 3. maj, så vi er begge 19, når vi bliver viet.

Så ja vi går nok meget imod tidsånden med at man skal prøve et par stk. af før man finder den rette, men det har vi det begge meget godt med :D..

Begge vores forældre er rigtig glade på vores vegne og støtter os 100 %, så det er jo dejligt :D

det er forresten os :)

post-38663-1260821980.jpg

0

Del dette indlæg

Hej May

Lige et fif... Når, du skal besvære i din egen tråd, skal du trykke på den knap, der hedder "Besvar" og ikke den der hedder "Nyt emne". "Nyt Emne" knappen opretter en helt ny tråd.

Haha.. tusinde tak... ja har fundet ud af det ny, hey hvordan sletter man egentlig et emne :)

0

Del dette indlæg

Jeg bliver nødt til at fortælle hvordan jeg fandt min brudekjole, jeg må dog indrømme at jeg stadig er en lille smule i tvivl om at det skal være den, men jeg skal over og prøve den igen meget snart også får vi lige at se.

Jeg havde aftalt at jeg skulle afsted med min mor, min lillesøster og min bedsteveninde, da min bedsteveninde boede i Vejle var det oplagt at ved fødselsdagstilbudende i Panayotis kørte vi derover. Jeg havde måske mentalt indstillet mig på bare lige at ville se, men jeg endte med at købe en brudekjole. Ekspedienten/drømmetyderen var så hjælpsom og hun var virkelig sød, hvilket nok også gjorde at jeg blev lidt grebet af stemningen.

Min familie, især min veninde og min søster synes den er rigtig sød og enkel og passer til vores sommerbryllup, selvom min mor dog gerne ville se mig i noget mere brudekjoleagtigt. Jeg købte også et smukt slør der hade en lækker rosenbroderikant. Jeg er dog bange for at jeg nu er kommet i tvivl om min kjole måske er lidt for enkel.

Jeg har købt en brudekjole af White One som er et spansk brudekjolemærke, de har de lækreste enkle kjoler og jeg må indrømme at jeg slet ikke er til at det med perler og tyl allevegne, da jeg synes at jeg helt forsvinder og at det har en tendens til at se meget billigt ud.

Dog er jeg igen bekymret om at jeg har hoppet helt over i den anden grøft og valgt en der er for simpel.

Det er lidt et mareridt, men jeg håber at mit besøg ved Panayoutis på mandag vil give mig klar besked, jeg synes heller ikke kjolen er særlig pæn på modellen, men det skyldes nok også at hun ikke har et underskørt på.

post-38663-1260832624.png

Redigeret af Mamanna
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej May

Haha.. tusinde tak... ja har fundet ud af det ny, hey hvordan sletter man egentlig et emne :)

Du kan ikke slette det ;) Men man kan altid skrive "SLETTES" i emne overskiriften så ser vi det nemmere...

Men jeg har opdaget det - så jeg skal nok klare det for dig.. :)

0

Del dette indlæg

Hej Mamanna :)

Først er stort TILLYKKE med frieriet, det lyder rigtig dejligt. Og så er det jo skønt at få én til at følges med - jeg følger d. 28. august ;) Jeg synes at jeg så din kjole i en anden tråd du havde lavet, med halterneck - synes nu at den var rigtig flot og tror det ville passe rigtig godt til et vintage inspireret havebryllup, men der er jo masser af tid hvis du skulle skifte mening undervejs :kiss:

Jeg glæder mig til at følge din planlægning (gerne med masser af inspirationsbilleder ;) )

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer