Guest Brpeder

Brudebutikker i Østjylland

9 indlæg i dette emne

Hej

Det er netop - via denne her side - gået op for mig at jeg skal til at "få fingeren ud" hvis jeg skal nå at finde en brudekjole til mit maj-bryllup.

Så er mit spørgsmål bare, hvor jeg skal gå hen når jeg bor i Østjylland (Randers)

Er der nogen som kan anbefale nogle butikker ???(det må max ligge 100 km fra Randers)

Jeg har planer om at jeg vil leje kjolen, men hvis jeg kan få en ny kjole til samme pris, som det koster at leje en kjole - ja så kan jeg jo lige så godt købe en ny... (budgettet ligger på 3500 kr)

På forhånd tak for jeres hjælp !

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er jeg ikke så god til det med, hvor mange kilometer der er...

Men altså, du kan tage i Lilly i Århus C. Den ligger på Strøget. Ellers er der Kennedys brudesalon og Askepot Modeller. Du kan prøve at google det hele.

Og så vil jeg lige sige velkommen til datosøster.

Du behøver altså ikke at stresse. Det er rigtigt nok, at der er mange, der er i rigtig god tid herinde, mig selv inkluderet, men så meget er der heller ikke der haster. Det vigtigste er nok, at I finder et feststed og får booket kirken, hvis I skal giftes i sådan en. Resten skal nok komme lidt hen ad vejen.

Hvis du mangler inspiration, eller gerne vil have lidt rabat kan I tage til bryllupsmesse i Århus søndag d. 31/1. Da jeg var der sidste år, var der rigtig mange, der gav messerabatter. Også brudekjoleforhandlerne. Der kan du jo også se, hvad der er af kjole på markedet samlet på et sted.

Glæder mig til at se, din kjole :)

0

Del dette indlæg

Her er et link på ABC brudekjoler i Aalborg http://www.abc-brudekjoler.dk/, de har så vidt jeg kan se kjoler til rimelige priser

Jeg var ved Freja Brudekjoler i Viborg, måske du kan være heldig at finde nogle udsalgsmodeller til 3500... Butikken havde en del 2009 modeller der var på udsalg til 3500, da jeg var derovre (er også fra Randers) for en måned siden. http://www.freja-brudekjoler.dk/brudekjoler.html

Vh

Anita

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak piger for de forslag I er kommet med !

Nu har jeg lidt forskellige web-sites at gå ind og kigge på - og jeg er sikker på, at jeg nok skal nå at finde "min" kjole i god tid til brylluppet.

Har planer om at ringe til nogle forskellige brudebutikker og bestille tid til at prøve kjoler i starten af det nye år.

Og ja - det med booking af festlokaler og kirke er sørme også en vigtig ting at få på plads, men det fik vi heldigvis styr på i sidste måned. Og vi har også næsten musikken og fotografen på plads, så af de store ting mangler vi bare tøjet og indbydelserne, og så må resten komme hen ad vejen :-)

0

Del dette indlæg

Jeg kan virkelig anbefale "SMUKBRUD" i Thorning (mellem Viborg og Silkeborg) Det er bare et skønt sted med mange lækre kjoler og ejeren er så sød! De har haft stort udsalg på deres kjoler i butikken (50%), men hvorvidt det stadig gælder, tvivler jeg nu lidt på, men man kan jo kigge på deres hjemmeside...

0

Del dette indlæg

Kan virkelig anbefale Bridehouse i Århus!!!!!!!! Ligger på M.P. Bruunsgade, så den er super nem at finde.

Belmondo på Store Torv i Århus har også lidt brudekjoler.

Men ellers kan du også gå ind på annoncør siden (brudekjoleforhandlere) her på siden. Der står, hvor de ligger og linker videre til forhandlernes hjemmesider :)

0

Del dette indlæg

jeg vil så lige tilføje Kennedys deres forretning er altså et kig værd, for hold da op den er flot. De hører til i Sabro vest for Århus, du kan tage motorvejen og kører af i Tilst og så mod Hammel. Hos Kennedys fører de både disneykjolerne, men også en masse andre mærker såsom Sincerty :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg vil så lige tilføje Kennedys deres forretning er altså et kig værd, for hold da op den er flot. De hører til i Sabro vest for Århus, du kan tage motorvejen og kører af i Tilst og så mod Hammel. Hos Kennedys fører de både disneykjolerne, men også en masse andre mærker såsom Sincerty :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer