bridezilla_skanderborg

brudebuket i april

5 indlæg i dette emne

*Hey allesammen

Jeg er begyndt at tænke meget på brudebuket. Jeg skal giftes i april, men ved ikke hvilke blomster, der er i sæson der.

JEg havde håbet, at bonderoser ville være en mulighed, men de er vist temmeligt dyre der.... øv øv

Så jeg håber I kan hjælpe mig med en idé til brudebuket ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi blev gift d. 4. april i år og min buket bestod af roser, perlehyacinter og eucalyptusblade (der er en længere historie tilknyttet) prøver lige om jeg kan finde et billede.

post-32555-1261419511.jpg

Andre blomster jeg ved at man kan få er tulipaner som jeg selv synes er rigtig smukke når de stadig er lukkede, gerbera og orkideer. Bonderoser er desværre først fremme omkring juli måned.

Redigeret af Janniedavid
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej :)

Hvis du gerne vil have bonderoser kan du også sagtens få det.Jeg blev gift i april 2007 og min buket bestod primært af bonderoser,almindelige roser samt brændende kærlighed.Jeg tror det var 3200 kr vi gav for min brudebuket 3 brudepigebuketter samt en ordentlig favnfuld bonderoser ved siden som kirken blev pyntet med.Det var vel ca 50 stk så jo du kan sagtens få bonderoser hvis det er det du gerne vil have :)

Christine

Ps.Ville gerne sætte et billede ind af min buket men kan desværre ikke finde ud af det.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer