Sign in to follow this  
Followers 0
Guest skousen

vores invitationer

12 posts in this topic

Hej alle derude

Jeg tænkte om I ville se vores invitationer.

Det er første gang jeg prøver det med billeder, så bær over med mig hvis det ikke virker.

ÆV det virker ikke. Hvordan gør jeg. Billedet fylder under 70kb. Skal jeg ikke bare klikke på browse og vedhæfte filen?

post-41-1085650326.jpg

Edited by skousen
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej

Jeres indbydelse er rigtig fin og enkel, det kan jeg rigtig godt lide. Har selv lavet nogen enkle nogen, kan desværre ikke vise dem, da jeg hverken har digi-camera eller scanner..snøft...Det må jeg snart anskaffe mig...

Tillykke med dem, de skal nok imponere de kommende gæster!

H taz

0

Annonce ♥

Hold da helt op hvor der de flotte, bare man havde sådan en kreativ evne...!!

Godt jeg har nogen i familien istedet .....!!

Må jeg snuppe lidt fra din invitation, idemæssigt??

Har i så en rød tråd gennem det hele, så invitationen "går igen" i bordkort o.s.v.??

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/00000858.gif - hilsen

Fam. Skytte

0

Må jeg snuppe lidt fra din invitation, idemæssigt??

Har i så en rød tråd gennem det hele, så invitationen "går igen" i bordkort o.s.v.??

Tak for de fine ord.

Udmiddelbar så havde jeg en forstilling om at lave kirkeprogrammer, menukort mv i samme stil. Jeg har dog valgt at droppe kirkeprgrammerne, da jeg skal lave over 100. Så det bliver kun til menukort og bordkort. Takkekort har jeg ikke helt taget stilling til lige nu.

Vi vil også sende invitation ud til dem som vi gerne vil se til vor reception, og det bliver lidt i samme stil, blot uden hjerterne, da kortene er mindre.

Snup du bare min ide. Jeg har lavet indtil flere udkast, så sig til hvis du vil se dem.

0

Hejsa.

Dine kort er virkelig flotte. Jeg kunne da godt tænke mig at se lidt flere billeder. Hvor har du købt papiret og er det dyrt?

Er selv lige started på planlægningen. Har først lige fastsat datoen, men det skader jo ikke at være tidligt ude.

Men, flot!!! :mellow: :mellow: :mellow:

0

Annonce ♥