milia

Reception, giver man gave?

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg synes helt klart man skal komme med en gave til en reception. Jeg har været med til adskillige bryllupsreceptioner igennem tiden og har altid haft en gave af en eller anden form med, men synes størrelsen af gaven afhænger af hvor godt man kender brudeparret og synes heller ikke gaven behøver være så stor som hvis man fx skulle med til selve festen for selvfølgelig er der en forskel ved at være inviteret med til hele frem for kun til receptionen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er nok lidt dobbeltmoralsk, men det er jo dejligt en gang i mellem :cheerleader3:

Jeg ville aldrig selv komme tomhændet og de gange jeg har været med til reception har det været med en gave, dog mindrere end havde jeg været med til festen.

Men jeg ville aldrig selv forvente at receptionsgæsterne kom med gaver til os. De er inviteret til reception fordi vi gerne vil se dem på dagen, men ikke har råd til at invitere dem med til fest og ville aldrig tænke over om de kom tomhændet.

Ja det var sku nok ikke til meget hjælp men det er mine tanker.

0

Del dette indlæg

Jeg er nok lidt dobbeltmoralsk, men det er jo dejligt en gang i mellem :cheerleader3:

Jeg ville aldrig selv komme tomhændet og de gange jeg har været med til reception har det været med en gave, dog mindrere end havde jeg været med til festen.

Men jeg ville aldrig selv forvente at receptionsgæsterne kom med gaver til os. De er inviteret til reception fordi vi gerne vil se dem på dagen, men ikke har råd til at invitere dem med til fest og ville aldrig tænke over om de kom tomhændet.

Ja det var sku nok ikke til meget hjælp men det er mine tanker.

Helt enig! Jeg ville aldrig selv komme uden en lille ting, men bliver bestemt ikke fornærmet hvis der kommer nogen til vores reception uden en gave.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer