mizzdaydream

Hvad gik galt på bryllupsdagen?

3 indlæg i dette emne

Kære Gifte zillaer

Hvad gik galt på jeres bryllupsdag? Var der en lille ting der glippede, eller glemte gæsterne at komme, eller skete der noget helt tredje, som slet ikke var forudset?

Jeg skriver dette emne, fordi der var nogle ting til mit bryllup der glippede. Ting jeg slet ikke havde forudset, selv om jeg ellers prøvede at forudse alt, der kunne gå galt på dagen.

Nå men dagen kom, og han startede med at lægge make-up på mig... cremer skulle jeg dog selv sørge for, og han blev overrasket over at han også skulle lægge faundation og puder på mig. Herefter lagde han det resterende på mig. Der var mange af tingene han glemte, eller lagde på i den forkerte rækkefølge, alt for meget og nogle gang de forkerte steder (kinde rødt på øjenlågende) da han var færdig, lignede jeg en mellemting mellem en klovn og en bokser. Ikke det jeg havde drømt om. :angry1: :angry::boohoo:

Måtte hele tiden sigde til ham, at der var forkert det han gjorde, og hvad han skulle bruge.

Der efter satte han mit hår. nu lignede jeg en bokser klovn, med dukke krøller. :boohoo:

Kan set blive meget være? :angry:

Ja

Han ødelagde det så endnu en gang, så jeg ikke længere havde krøller (selv om jeg udtrykkelig havde bedt om det, (men ikke dukke krøller (krøller der mere ligner rør, der sider på hovedet i et virvar)) Derefter satte han en lille hestehale i nakken på mig (det kunne jeg godt nok selv have gjordt :angry1: ) og ikke hvad vi havde aftalt, eller som han havde forklaret sidst.

Men endelig slipper jeg. og vi køre hjem til mine forældre for at komme i kjolen. Troede vi havde god tid, for vi havde 1 time...

Fik tørede hans maske af, og selv lagt make-uppen (første gang jeg prøvede) og skulle så op, og have kjolerne på (min brudepige var der også, og skulle også have lagt sin make up om, og i sin kjole)

Da hun kommer op siger hun næsten vantro. "din far siger vi køre om 5 min (her står vi to piger i undertøj, og har fået at vide at det tager ihvertfald 30 min at få min kjole på) HJÆLP :blink::shooter:

Nå men vi kommer begge i kjolerne på 10 min og ud af døren. :thumbsupsmileyanim:

I kirken opdager jeg at en af gæsterne ikke er kommet. Han kommer heller ikke til midagen (så det var lige 3300 kr smidt ud af vinduet efter ham, da han ikke havde mældt afbud)

tabte min sko på vej op af kirkegulvet mod alteret. rigtig askepot agtig :)

Det var vist alt jeg lige kan komme i tanke om der gik galt til vores bryllup. resten af dagen var perfekt, og vidunderlig.

Det eneste der er tilbage er kun en lille sjov svipser :thumbsupsmileyanim: jeg gik rundt i gamle løbesko fra vi tog fra kirken, til brudevalsen, hvor de blev smidt, og jeg gik rundt i bare tær.:badgirl: Dette opdagede en fra teatertjenerne, som så hev mig ud på danske gulvet, og hev lidt op i kjolen, så alle gæsterne så løbeskoene :lol::griner:--HAHA-

Nå efter alt det der gik galt til mit bryllup, er der så nogen der tør, fortælle om kiksere til deres bryllup, eller bare sjove uplanlagt indslag?

Hilsen en nygift bridezilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he lige noget der kan gøre mig en kommende brud endnu bridezilla control freak....

Men bare fortsæt... Det kan jo være der bliver mere at trække på smilebåndet af eller kloge ord der skal skrives bag øret

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer