mille1981

Ideer til det blå...

46 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har en stor blå diamant i min forlovelses-ring og regner stærkt med at der også kommer én i vielsesringen..Det bliver mit blå..

Jeg skal nok læggeet billede ind senere, men det bliver i min planlægningstråd

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Neglelak på tæerne (det er der jo ingen der ser ;))

Det synes jeg er en super idé og også lidt sjovt. Selv skal jeg have en gammel ring på med en blå sten. Jeg har fået ringen foræret af min farmor, som en fantastisk "før-bryllupsgave". Hele min barndom har jeg været fascineret af den ring, så jeg fældede også en lille tåre, da min farmor forærede mig ringen.

0

Del dette indlæg

Min yngste datter fik en brosche af sin gudmor i dåbsgave. Den er fra hendes (min datters) tipoldemor og er helt enkel, rund i sølv med blå hjertesten. Så det bliver mit gamle + blå + lånte. JEg låner også brudekjolen (af min bedste veninde), så jeg bliver meget "lånt" :-).

Kh Tina

0

Del dette indlæg

Blå sko :thumbsupsmileyanim:

Hej

Jeg vil også gerne have blå sko, og kan kun finde din modul på nettet..

Mit problemstilling er, at jeg kun max må have en 4 cm høj hæl... Og synes selv, at jeg har søgt nettet blank.. Har du nogle gode links til blå sko?

Må jeg sige terrierplaynet.net? - det er dansesko, og du kan selv bestemme hælhøjde. De har enkelte blå.

2" er 4,5 cm, men du kan også bestille hæl på 1,5".

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Blå sko :)

Hej

Jeg vil også gerne have blå sko, og kan kun finde din modul på nettet..

Mit problemstilling er, at jeg kun max må have en 4 cm høj hæl... Og synes selv, at jeg har søgt nettet blank.. Har du nogle gode links til blå sko?

Må jeg sige terrierplaynet.net? - det er dansesko, og du kan selv bestemme hælhøjde. De har enkelte blå.

2" er 4,5 cm, men du kan også bestille hæl på 1,5".

Tusind tak for dette link... Skoene er nu bestilt...c",)

0

Del dette indlæg

Jeg har købt blåt undertøj. Hvis man skal have en kjole med stropper er det relativt nemt at finde, men jeg skulle selvfølgelig have en uden stropper. Men et par dages intensiv surfen løste heldigvis problemet. Undervejs fandt jeg i øvrigt disse søde trusser som også kunne være et forslag til det blå.

Eller et par strømper med blå kant.

post-41741-1268496173.jpg

post-41741-1268496204.jpg

0

Del dette indlæg

Hey :thumbsupsmileyanim:

Jeg havde overvejet lyseblåt undertøj. Min kjole er ikke gennemsigtig, og jeg tror faktisk at min dejlige kommende mand ville blive ekstra begejstret, når han under kjolen finder noget andet end det, som han måske lige regner med.

Jeg har dog fundet nogle helt fantastiske blå sko, som jeg overvejer. Min kjole er meget enkelt, så den kan i sig selv godt bære, at jeg har blå sko på, og samtidig er den så lang, at det er kun i særlige situationer, at man vil se skoene.

Så det er i hvert fald to ideer til din liste - men jeg kan se, at dine egne umiddelbare overvejelser er lidt mere i det skjulte :)

Vh.

Julie

0

Del dette indlæg

Jeg går all in på det blå og regner både med blå brudekjole og "hat". Måske også sko hvis jeg ikke kan finde en i den helt rigtige mørke pink-nuance som matcher hatten.

Men der kommer heller ingen hvid kjole på mig...

Fedt! Det kunne jeg rigtig godt tænke mig at se! Jeg skal selv have sort kjole på og har gået og funderet over en anden farve at have med... tænker perlemor, rød, lila... :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det blå volder mig virkelig også problemer! Traditionen er drøn sød, men det kan godt være virkelig svært. Jeg kan ganske enkelt ikke komme i tanke om noget blåt, som kan indgå i mit look. - Og jeg gider ikke have strømpebånd på. Derfor overvejer jeg mere noget skjult, og er derfor i gang med at bestille et lille broderet bånd/label fra Etsy, inspireret af dette billede.

post-39424-1270488606.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt blå simili sten i panduro, som jeg limer under mine sko. Jeg skriver J A, da det er vores forbogstaver, og ordet JA i sig selv jo også passer ret godt til dagen :-)n Blev inspireret af dette billede.

post-37221-1271616567.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg hjalp en veninde sidste år med hendes slør og kjole. På sløret som var samlet med en kam, syede jeg nogle blå perler på. Hun skulle have nogle friske margueritter ovenpå, så man kunne slet ikke se det blå, medmindre man kiggede under blomsterne...
Hvad med et par blå strømper... og så koster de kun kr 45,-

De er begge kommet med på listen :) Synes efterhånden der er kommet rigtig mange gode ideer!!

0

Del dette indlæg

Jeg har købt blå simili sten i panduro, som jeg limer under mine sko. Jeg skriver J A, da det er vores forbogstaver, og ordet JA i sig selv jo også passer ret godt til dagen :-)n Blev inspireret af dette billede.

Det er også bare en super sød ide! Jeg har også selv købt sten til under skoen. Så nu har jeg en tiara, ankelkæde og similisten at vælge imellem af det jeg har købt - men måske bliver det noget helt 4. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer