Guest Madsogtina

Fotograf!!!

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg vil klart anbefale Tosafoto, de har nogle gode priser, er super dygtige og nogle fantastiske mennesker :-)

Du kan se, hvordan vores billeder blev, det var den der tog dem, i min bryllupsberetning, der er et link i min signatur :-)

0

Del dette indlæg

Jeg vil klart anbefale Tosafoto, de har nogle gode priser, er super dygtige og nogle fantastiske mennesker :-)

Du kan se, hvordan vores billeder blev, det var den der tog dem, i min bryllupsberetning, der er et link i min signatur :-)

Hvad gav i for Tosafoto?

Vi skal nemlig kun bruge en fotograf når vi ankommer til Kirken og efter kirken på et location sted

0

Del dette indlæg

Hvad gav i for Tosafoto?

Vi skal nemlig kun bruge en fotograf når vi ankommer til Kirken og efter kirken på et location sted

Nu fik vi det til en vennepris, da jeg bruger tosafoto meget, men 6600 kr for at de var der fra 1½ time før vielsen frem til brudevalsen :-)

Og skal du ikke have dem med til festen er de ret billige :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad gav i for Tosafoto?

Nu fik vi det til en vennepris, da jeg bruger tosafoto meget, men 6600 kr for at de var der fra 1½ time før vielsen frem til brudevalsen :-)

Og skal du ikke have dem med til festen er de ret billige :-)

ov med i vores pris var også nogle af billederne i papirsform, vi måtte vælge nogle ud. samtlige redigeret billeder på en cd, og så tror det var 70 takkekortsbilleder, som Sanne havde lavet specielt til os.

0

Del dette indlæg

Prøv at tjekke vores fotograf http://sonni.dk/ (VIRKELIG BILLIG!!!)

du skal klikke på menuen bryllup og så bryllupspakke 2 - han er godt nok fra Århus, men han skal køre en time for at fotografere os til brylluppet og det tager han 500 kr ekstra for...

0

Del dette indlæg

Så tror jeg måske vi har fundet vores fotograf med hjælp fra Nitzen1987!! :biggrin:

4.500 kr for dette:

Fotografering i og ved kirke eller rådhus, vælg mellem parfotos af alle gæsterne, eller et gruppebillede.

En udendørsfotografering

8 stk. farve- eller s/h papirbilleder på rigtigt fotopapir i 13 x 18 cm, plus 3 stk. 20 x 30 cm,

leveres i elegant sort mappe.

I får CD-rom med hjem (som nemt klarer en forstørrelse på 30x45 cm i topkvalitet)

50 takkekort m/kuverter, som er klar til at sende til alle jeres gæster, som tak for de fine gaver.

Er det ikke billigt nok!??

Redigeret af Madsogtina
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi synes i hvert fald at det er billigt. OG han er jo PROFESSIONEL

Min veninde skyndte sig også at hyre ham.... Han er lidt underlig men, det er lige meget, bare han kan tage nogle gode billeder!

0

Del dette indlæg

Hvis du er til mere utradtionelle billeder er ham her billig og dygtig. Han er også en lidt underlig fisk, men billederne er altså gode synes jeg. Han er ikke prof, men er uddannet.

www.fladmose.com

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Vi synes i hvert fald at det er billigt. OG han er jo PROFESSIONEL

Min veninde skyndte sig også at hyre ham.... Han er lidt underlig men, det er lige meget, bare han kan tage nogle gode billeder!

Har også lige talt med ham, og jo han virker lidt sær!! :biggrin:

Jo vi er ihvertfald blevet eninge om at det er billigt for alt det man får!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Du kan lave en forespørgsel inde på fotostart.dk, så får man automatisk henvendelser fra dem der mener, de kan opfylde dine ønsker/krav.

Ved ikke om de alle derinde er under uddannelse, men det er i hvert fald til rigtige fornuftige priser. Mange af dem går vist (jeg er ikke helt sikker) på foto-uddannelse, så de har såmænd styr på det hele.

Jeg søgte derinde og fik en del henvendelser, kan varmt anbefales.

Go' fornøjelse.

Til det med rødt: De er ikke underuddannelse :biggrin: Nogle er, nogle er ikke. Det er bl.a. for hobbyfotografer, men der er vist også et par proffer derinde. men uanset så er der RIGTIG mange dygtige derinde. Jeg ved dette da jeg selv er en del af forummet :) Dog som nybegynder :rolleyes:

Til trådstarter: Jeg kan klart anbefale bodholt fotografi. Han kommer fra Horsens og vi brugte ham til vores bryllup! Se evt min bryllupsberetning for billeder HUUG Hans hjemmeside er her: Klik Her

Han er rigtig flink og vi klikkede rigtig godt med ham. Han fik det til at være en super oplevelse :(

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer