Sign in to follow this  
Followers 0
AmalieAmalie

Probemer med Vistaprint?

8 posts in this topic

Åhh, vi bestilte invitationer for 1 måned siden... kunne ikke forstå de ikke var kommet, så ringede til dem (OG MÅTTE SNAKKE MED DEM PÅ ENGELSK!!!!), men ordren er åbenbart ikke gået igennem.. for fiiiland da også.. så nu må vi til at bestille helt på ny..... OG vente 21 dage igen.. Hvoe er det altså træls... Har ingen mail fået eller lign!

Nogen der også har prøvet dette???

:thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Nej, det har jeg ikke... Men som regel tager det heldigvis hurtigere end de 21 dage :thumbsupsmileyanim:

0

Hej :-)

Vi har brugt og bruger vistaprint RIGTIG MEGET til alt muligt så som kuglepinde visitkort stempler tshirt magnetkort billedkalender osv osv. . .

Og vi har ALTID været tilfredse og fået vores vare lidt hurtiger end vi hade valgt.

Måske er det slet ikke dem der har lavet rod men jer ;-) ??? har de trukket penge til det i hade bestilt ?????

Hilsen en varm fan af Vista :thumbsupsmileyanim:

0

Én ud af flere gange vi har bestilt - har vi haft problemer med dem...

Men ja - siden hen har vi bare lært og lade vær med og have for høje forventninger.. og så er det hele gået som en leg :thumbsupsmileyanim:

Og ja med teknologi kan alt gå galt jo... du kan jo så betale ekstra for og få dem hurtigere... (vi har været ude for det var billigere og få dem på den korteste tid end og vente 21 dage)..

:thumbsupsmileyanim: Op på hesten igen!

0

Annonce ♥

Jeg har aldrig haft problemer med dem (heldigvis :thumbsupsmileyanim:)

Kunne de se at det var dem der havde lavet en fejl? For hvis de har det burde de kompensere - enten ved at give jer det billigere eller med en hurtigere levering.

0

Jeg har brugt dem et par gange til visikort osv. og der har aldrig været noget. De har leveret mine ting hurtigere end jeg havde valgt de skulle. Det er da træls det sker for jer, men det er jo som bekendt menneskeligt at fejle ;-)

0

Ved Vista er der ikke menneskelige fejl. Det kører 90% automatisk det hele (hvilket er grunden til de kan være lidt svære at argumentere med når der sker fejl)

0

Jeg har lige fået vores receptionsinvitaitoner fra Vistaprint i dag. Og de er SÅ fine! Det er ligefør jeg kunne finde på at bestille de "rigtige" invitationer derinde også...

Jeg bestilte dog en del af deres gratis-ting med, og til stemplet manglede den der gummiplade med navn og adresse på. Jeg skrev en besked til dem, og 5 min efter var der svar om de baklagede og ville sende en ny i løbet af 3 dage.

Mine visitkort er dog forkerte - mit telefonnummer har jeg fået tastet galt. Men det kan jeg ikke give dem skylden for, det er mig der er blind :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥