SørenogAnette

SørenogAnettes Bryllup

341 indlæg i dette emne

Annonce ♥

ER DU HELT VIMMER, DET ER ET MEGET FLOT VÆGTTAB, DU SKAL NOK NÅ DET SIDSTE DU ØNSKER AT TABE!! JEG NÅEDE NÆSTEN ALLE MINE 6 KG, MANGLEDE 1 PÅ DAGEN. NU ER DER SÅ KOMMET ENDNU ET PÅ EFTER 3UGERS FERIE MED SLIK OG ØL OG VIN OG GRILL-MAD.. øv DA JEG LØB OP TIL BRYLLUP, MESSEDE JEG NÆRMEST FOR MIG SELV I TAKT MED MINE SKRIDT: JEG BLIR DØD LÆKKER I MIN FLOTTE KJOLE (ELLER SÅ NOGET LIGNENDE...) SÅ LØBER JEG LIGE LIDT HURTIGERE..

HÅBER CHAMPAGNEN SMAGER JER NÅR DEN NU VAR LIDT DYRER.. I SKAL JO KUN GIFTES EN GANG SÅ NYD DEN!

GLÆDER MIG TIL AT SE KJOLE BILLEDER...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter over 1 års ventetid fordi jeg ikke har kunnet tage mig sammen med at tabe mig kan jeg endelig lukke min kjole det er en lynlås.. Jeg er så glad at jeg kunne hoppe på væggene. Jeg fik taget billeder .. de er hos min veninde og hun ved ikke om hun kan sende billederne så jeg får dem ikke før torsdag.. Der er dog en lille ting som mangler og det er at jeg skal kunne trække vejret i den :boohoo: men jeg er kommet så langt så nu ved jeg at kan nå det..

:heart: WELL DONE!!!! :)

Og selvfølgelig ryger det sidste inden dagen, så du kan trække vejret roligt i kjolen og bare nyde dagen :tunge:

Jeg ved kjolen kan lægges lidt ud hvis det er nødvendigt, men jeg er sikker på jeg nok skal nå de sidste kilo :toot:

Uuuuuuh jeg glæder mig til at se dig i kjolen, du er sikkert kanon flot :)

Jeg syntes det er SÅ flot at I er nogle som kan stå imod overfor de søde sager, jeg har selv rimelig svært ved det, specielt chokolade hmmmm :fløjt:

Jeg må indrømme jeg også spiser usundt jeg tænker bare mere over hvad jeg spiser. jeg er også glad for jeg fik taget billeder. Jeg så at min bolero var for stor og derfor skal have en anden til indenfor.

Hvor er det fantastisk... STORT tillykke med vægttabet - glæder mig til at se billeder :rolleyes:

Og når det er gået så godt indtil nu - så skal du nok tabe dig det sidste, så du også kan trække vejret ;)

Tak ja det er nu rart at kunne trække vejret :0)

0

Del dette indlæg

ER DU HELT VIMMER, DET ER ET MEGET FLOT VÆGTTAB, DU SKAL NOK NÅ DET SIDSTE DU ØNSKER AT TABE!! JEG NÅEDE NÆSTEN ALLE MINE 6 KG, MANGLEDE 1 PÅ DAGEN. NU ER DER SÅ KOMMET ENDNU ET PÅ EFTER 3UGERS FERIE MED SLIK OG ØL OG VIN OG GRILL-MAD.. øv DA JEG LØB OP TIL BRYLLUP, MESSEDE JEG NÆRMEST FOR MIG SELV I TAKT MED MINE SKRIDT: JEG BLIR DØD LÆKKER I MIN FLOTTE KJOLE (ELLER SÅ NOGET LIGNENDE...) SÅ LØBER JEG LIGE LIDT HURTIGERE..

HÅBER CHAMPAGNEN SMAGER JER NÅR DEN NU VAR LIDT DYRER.. I SKAL JO KUN GIFTES EN GANG SÅ NYD DEN!

GLÆDER MIG TIL AT SE KJOLE BILLEDER...

Jeg starter også op i morgen med seriøs træning så det sidste ryger. Jeg skal vist også til at messe for mig selv..

Det med champagnen grinede vi meget af og ja den har bare at smage godt hihi..

billederne skal nok kommme..

Tillykke med vægttabet - godt gået :)

Og hvor er din kage altså bare flot - som i virkelig FLOT :heart:

Tak til begge dele:0)

:rolleyes: -flot med vægttabet! Keep on going, så når du sagtens den smule der skal til, så du føler dig rigtig godt tilpas i kjolen.

:boohoo:

Tak merlin.. Du var så smuk en brud har kigget rigtig mange gange på dine billeder

:) Du er bare sej! :D Glæder mig til at se dig i kjolen, hvis der altså kommer billeder? ;)

Tak søde søde Fru Helle..

Der kommer billeder, jeg glæder mig nu også til at se dig som brud fra dagen:0)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her kommer der en masser billeder.. Til mit forsvar, så mangler jeg at tabe mindst 5 kilo, jeg kunne næsten ikke trække vejret og det var rigtig varmt.. Jeg var ør af lykke over jeg kunne lyne kjolen det har jeg ikke kunnet før så jeg var meget lettet.

post-35393-1281088908.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syntes minken er for stor til kjolen, så derfor når jeg skal have min kjole tilrettet i Horsens den 27. september køber jeg en bolero og så bruger jeg minken som jakke.

Der mangler lige at ryge lidt flere kiloer og jeg træner intenst pt.

Der skal skørt med 2 ringe i som jeg låner af askepotmodeler, skørtet har jeg ikke på på billederne.

Der skal heller ikke være sorte bh-stroper :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af SørenogAnette
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for de søde ord i din kommentar ovenfor om, at du synes jeg var en smuk brud :thumbsupsmileyanim: - selv snart 3 måneder efter, så er det altså meget dejligt at få at vide!

Hvor er det en smuk kjole! Dejligt at se dig i den MED LYNET lynlås - endnu mere motivation til at nå de sidste kilo, så du rigtig kan nyde dagen i din kjole.

0

Del dette indlæg

Flot flot vægt tab, skøn pige og skøn kjole, det biver godt.

Tak

FLOOOOOT kjole og jeg tror det bliver nydeligt med en mindre boleo, så kjolen ikke bliver helt dækket!!! :thumbsupsmileyanim:

Tak der er vi helt enige en lille bolero

Sikke fin jeg er

Hvor er du smuk med din kjole på....kan godt forstå du har valgt den..... :griner:-

Det var min 3 kjole i butikken og da jeg fik den på ville jeg ikke prøve andre, den var lige mig..

Tak for de søde ord i din kommentar ovenfor om, at du synes jeg var en smuk brud :cheerleader3: - selv snart 3 måneder efter, så er det altså meget dejligt at få at vide!

Hvor er det en smuk kjole! Dejligt at se dig i den MED LYNET lynlås - endnu mere motivation til at nå de sidste kilo, så du rigtig kan nyde dagen i din kjole.

Tak Merlin Jeg skal nok nå at tabe de sidste kilo:0)

super flot kjole og flot vægttab...

Tillykke med brylluppet...

Tak

0

Del dette indlæg

Fedt lige at se dine billeder herinde også, der kan man bedre se din kjole. Den er så flot og du skal nok nå de 5 kg. du gerne vil smide :thumbsupsmileyanim:

(P.bay madlog)

Det er også først nu der kunne tages billeder af kjolen bagfra. Jeg tror også jeg når de 5 kilo så jeg kan trække vejret og sidde i kjolen. Det er hyggeligt vi kan følge hinanden på madlog.

Knus

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer