Guest

Bordkort...

37 posts in this topic

Annonce ♥

Hold da op, Felixia - sikken en fantastisk billedspam! Tak :cheerleader3:

Det var så lidt.. jeg er nemlig heller ikke helt til de "almindelige" foldede bordkort.

:cheerleader3:

0

Jeg regner med at vores bordkort bliver ret enkle... Her er billed af en lille prøve

muttsi

post-39658-1267720876.jpg

0

Annonce ♥

post-36041-1267639378.jpg

post-36041-1267639387.jpg

post-36041-1267639397.jpg

post-36041-1267639409.jpg

jeg havde planlagt og har fået lavet helt enkle hvide foldet kort med sirlig snørklet skrift og en calla afbilledet.. men så faldt jeg over disse sommerfugle for noget tid siden de er så yndige når de sidder der på glassets kant!!

jeg har fundet dem på nettet til 1,5 dollars pr. stk. + forseldelse, men de er meget lette at lave selv.. jeg har lavet 5 skabeloner af forskellige sihluetter af sommer fulge og printet navnene på, de bliver SÅÅÅ fine:) :(

0

Nu har jeg sammen med min lillesøster besluttet hvordan vores bordkort skal se ud. Det bringer noget lyselilla til bordet og er enkelt og nemt at lave. Og koster ikke en formue ;)

Servietten skal selvfølgelig være hvid (og strøget og stivet) og papiret lyselilla som i invitationerne. Jeg er selv ret tilfreds; hvad synes I? :thumbsupsmileyanim:

post-40679-1268684585.jpg

0

post-36041-1267639409.jpg

jeg havde planlagt og har fået lavet helt enkle hvide foldet kort med sirlig snørklet skrift og en calla afbilledet.. men så faldt jeg over disse sommerfugle for noget tid siden de er så yndige når de sidder der på glassets kant!!

jeg har fundet dem på nettet til 1,5 dollars pr. stk. + forseldelse, men de er meget lette at lave selv.. jeg har lavet 5 skabeloner af forskellige sihluetter af sommer fulge og printet navnene på, de bliver SÅÅÅ fine:) :thumbsupsmileyanim:

Jeg har faktisk lige up-loadet en mulig skabelon på min blog til sommerfugle :)

http://blog.bridelicious.dk/#post60

0

Annonce ♥

Her er et udkast af vores. ( de skal have str 6x12 cm ca.)

Menukort.doc

Vi har valgt at lave menu- og bordkort i ét.

De er lavet i samme materiale som vores invitationer, og så går monogrammet igen

planen med dem er at de skal ligge som en strimmel til venstre på "brødtallerknen" sammen med servietten. enten inden i således at man kun lige kan se navnet for neden eller også oven på servietten.

0

Her er et udkast af vores. ( de skal have str 6x12 cm ca.)

Menukort.doc

Vi har valgt at lave menu- og bordkort i ét.

De er lavet i samme materiale som vores invitationer, og så går monogrammet igen

planen med dem er at de skal ligge som en strimmel til venstre på "brødtallerknen" sammen med servietten. enten inden i således at man kun lige kan se navnet for neden eller også oven på servietten.

Det er nogle fine og enkle bord/menukort, men som det står nu, ser det næsten ud som om at "Mie" er en del af menuen og ikke navnet på gæsten.

Så enten ryk navnet et par linier ned og/eller skriv navnet med størere typer. :thumbsupsmileyanim:

0

Så fandt jeg endelig den gamle tråd der er blevet henvist til! Den er HER

0

Annonce ♥