Guest Lotte1976

Hjælp!

3 indlæg i dette emne

Jeg skal giftes den 10. juli, hvor vejret forhåbentlig er dejlig og med en god temperatur. MEN desværre er juli måned jo til tider også meget regnfuld. Og jeg er en frossenpind og frygter at komme til at fryse både arme og tæer!

Min kjole er stropløs, så jeg har valgt et halvlangt slør, som jeg kan tildække skuldrene med i kirken. Men det er jo ikke ligefrem det varmeste, så jeg har overvejet at anskaffe en bolero eller noget i den stil til festen - er det for meget???

Jeg satser på bare ben og bare tæer i åbne sko. Men hvis nu det blliver lidt køligt? Skulle jeg i stedet vælge en sko med lukkede snuder og/eller strømpebukser???

Og så er der lige tasken: Hvad skal den bruges til? Er det et MUST med en taske? Jeg er stor forbruger af læbepomade, så jeg er nok nødt til at have en lille takse til opbevaring af den - med mindre jeg kan gå på værelset (vi skal sove på feststedet) og tage det på efter behov fx i forbindelse med toiletbesøg. Men det kunne jo være, der er andre ting, det ville være rart at have indenfor rækkevidde i en lille taske? Hvad gør/gjorde I???

Tak for alle de gode tips og idéer, man kan finde herinde :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

He he som en ægte Zilla synes jeg da du skal starte i åbne sko og bare ben! Bliver det så for koldt, kan du jo hurtigt lige tage strømpebukser på og skifte sko! (GOD undskyldning for at shoppe endnu mere!! :loveboard::iloveyou: ) Ellers findes der jo en million forskellige boleroer som jo også er en god løsning :)

Jeg regner ikke med at have nogen taske på dagen - brudebuket er nok at holde styr på!! Jeg regner med at have læbepomade i min mors eller venindes taske. Vi skal også sove på stedet, så klar neglelak (til hullerne i strømperne), hovedpinepiller, evt make-up mm må bo på værelset.

0

Del dette indlæg

He he som en ægte Zilla synes jeg da du skal starte i åbne sko og bare ben! Bliver det så for koldt, kan du jo hurtigt lige tage strømpebukser på og skifte sko! (GOD undskyldning for at shoppe endnu mere!! :iloveyou::) ) Ellers findes der jo en million forskellige boleroer som jo også er en god løsning :)

Jeg regner ikke med at have nogen taske på dagen - brudebuket er nok at holde styr på!! Jeg regner med at have læbepomade i min mors eller venindes taske. Vi skal også sove på stedet, så klar neglelak (til hullerne i strømperne), hovedpinepiller, evt make-up mm må bo på værelset.

Tak - det lyder fornuftigt! Og god idé med undskyldning for ekstra shopping :loveboard:

Jeg vil kigge på bolero'er, når jeg skal ned og se kjolen igen. For det må da være nogen, de har på lager eller???

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer