Sign in to follow this  
Followers 0
wuk63

Blå sko

20 posts in this topic

Jeg har et kæmpe ønske om at have blå sko på til mit bryllup, jeg skal have dem på 1 dag i mit liv, men det er en lang dag, så de skal ikke være for høje i hælene, og de skal ikke koste meget mere end 500 kr.

Jeg fandt nogle på Nelly.com som var rigtig flotte, til omkring 300 kr. men med 11 cm i hælen i en størrelse 36 er hælen nærmest højere end min fod :lol:

Nogen gode hjemmesider (ikke amerikanske) jeg gør ikke så meget i det der med at købe på nettet

0

Annonce ♥

Jeg ved godt, at du skriver, at du ikke gør dig så meget i shopping på nettet - det gør jeg heller ikke! Men jeg har dog vovet mig ud i det og så ovenikøbet med sko!!!! Jeg har bestilt 2 par, hvoraf den ene par er blå, hos Terrier Playnet, som mange andre herinde fra også bruger. Der har de sko i mange farver, og du kan selv bestemme hælhøjde, hvilket jeg synes er fantastisk, da jeg ikke er til meget høje sko, men gerne vil have lidt hæl på. Jeg skal hente dem i eftermiddag, og så kan jeg fortælle dig, hvordan de føles og der vil være billeder... ;)

0

De her er fra Bianco til 449,- Jeg syntes de er ret cool, samtidig med at de er pæne :lol:

35-41598-35_350x330.gif

De får nye sko hver uge, så mon ikke du kan nå at finde et par der alligevel, hvis ovenstående ikke lige falder i din smag. De har i hvert tilfælde flere blå sko at vælge imellem allerede :thumbsupsmileyanim:

genticker.php?dhn=MTkxODE=.png

0

Jeg ved godt, at du skriver, at du ikke gør dig så meget i shopping på nettet - det gør jeg heller ikke! Men jeg har dog vovet mig ud i det og så ovenikøbet med sko!!!! Jeg har bestilt 2 par, hvoraf den ene par er blå, hos Terrier Playnet, som mange andre herinde fra også bruger. Der har de sko i mange farver, og du kan selv bestemme hælhøjde, hvilket jeg synes er fantastisk, da jeg ikke er til meget høje sko, men gerne vil have lidt hæl på. Jeg skal hente dem i eftermiddag, og så kan jeg fortælle dig, hvordan de føles og der vil være billeder... ;)

Det vil jeg RIGTIG gerne høre om!!!

Og tak Tuxor, jeg har godt nok været på Bianco men vidste ikke de fik nye hver uge, så de får HELT sikkert et kig eller flere

0

Annonce ♥

hej

koboldt blå bliver den helt store modefarve til sommer har jeg hørt , så hvis du har is i maven og ikke skal giftes her i forrået kan du vente og se om der kommer nogen du kan lide..

jeg har selv været så heldig at finde disse på trendsales :lol::thumbsupsmileyanim:

de er bare perfekte, lidt høje men der skal bare trænes og så have skiftesko med til der skal danses senere på aftenen..

post-40888-1265893333.jpg

0

Jeg har også købt blå sko til vi skal i kirke - overvejer dog stadig at bruge dem på rådhuset også :cheerleader3:

Jeg skal lige se, om jeg ikke kan finde et billede :(

0

Jeg har også købt blå sko til vi skal i kirke - overvejer dog stadig at bruge dem på rådhuset også :cheerleader3:

Jeg skal lige se, om jeg ikke kan finde et billede :cheerleader3:

Nå, kan ikke få billedet herind, men de kan ses her Det er dem til højre øverst :(

0

Annonce ♥

Jeg har også købt et par blå sko. Mine er fra friis & co. De kostede 700,- og jeg har bare aldrig brugt så mange penge på noget jeg kan have på - andet end en læderjakke :-D Men det var bare lige dem!! Så var min søster så sød, at pludselig havde hun overført 200,- til min konto med emnet "hjælp til sko". De er ca. 10cm høje. Så den dag er der kun ti cm forskel i højden på ham og mig...

0

Jeg har kigget og kigget og kigget og det jeg er kommet frem til er at jeg måske skulle vælge turkis istedet for. Jeg kan ikke gå med en hæl på 10 cm, jeg bruger str. 36 så jeg ville skulle gå på tæer så (det er ikke sagen når jeg ikke er vant til det) og min fod ser så åndsvagt lille ud når hælen bliver for høj! Jeg kan godt lide skoene fra terrier men der er bare ikke lige DEN blå sko det skal være, men de turkis sko er bare så flotte!!! Men er turkis blå nok til at kunne være en kreativ " my something blue"?

0

Annonce ♥

Jeg kan klart bedst lide nr. 1 eller nr. 4. Hvis nu remmen fra nr. 1 sad på nr. 4 var det en sikker vinder! Jeg har selv bestilt nogle turkis (der ikke er kommet endnu) med et super design, men ville hellere have haft pink. Hug en hæl og klip en tå :-):

Kh Tina

0

Jeg har også købt blå sko!!! se her

KH. Mette

Edited by Mette Lehmann Nielsen
0

Hvor er de fine hvor fandt du dem??? og hvad kostede de?

@TinaJacob: Jeg tror også jeg hælder til nummer 4. nummer 3 er også rigtig flotte, måske en smule simple, men kunne man måske selv pynte lidt på dem??? De er nemlig dejligt lukkede, når nu det er et vinterbryllup.

Ellers må jeg ud i diverse skobutikker og prøve nogle lækre sko. Min kusine havde de flotteste sko på til hendes 18 års fødselsdag, de var godt nok multifarvede, men de havde den der skønne effekt hvor blikket bare drages mod fødderne!!! Så jeg blev helt i tvivl om, om det er de sko fra terrier jeg vil have, eller om jeg skulle investere i nogle virkelig smukke sko og så bruge dem til et neutralt outfit til fester derefter.

0

Annonce ♥

Hvilken størrelse bestiller I jeres sko i? Jeg bruger normalt både 39 og 40, alt efter om de er små eller store i det.

, de har godt nok mange fine til gode priser

0

Jeg har købt denne her blå sko hos Brandos.

post-56294-0-28270500-1335188060.jpg

0

547035_3259864170289_1077690703_33264347_552097960_n.jpg

Eeeeelsker mine, som jeg bestilte på elegantsteps.co.uk og fik farvede... ville have nogle brudesko, fordi de har lavere hæl, men blå skulle de være, så må man farve dem :)

0

JFUkd.jpg

H&M, 179 kr..... link HER - udsolgt på nettet, men nok ikke i butikkerne

142733_1_2_20.jpg

299,- - fås i alle Havanna Shoes butikker

Edited by MariaSchmidt
0

Annonce ♥