Guest Betina-Kim

Topfigur??

9 indlæg i dette emne

Sidder lige og kigger rundt på de mange finde topfigurer der er herinde.

Vi havde egentlig også fundet den vi ville have, men så fandt vi lige ud af at den knu er 4 cm. høj, og det vil jeg nok synes er for lille til en kage til 100....

Men køber I bare den figur I vil have/kan li, også må kagens farve komme bagefter?

Hvis jeg vil have en hvid kage, vil det så ikke se dumt ud med en hvid figur?(Og chancerne for samme farve er vel lille?)

Hjælp!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg regner faktisk med selv at lave vores topfigur af Fimo. Men har heller ikke helt bestemt om det skal være 2 hjerter flettet sammen, et par der holder om hinanden i en farve, eller hvid kvinde, sort mand eller om det skal være en sjov figur eller hvad jeg nu vælger! Men jeg ville helt sikkert også være forsigtig med at vælge en hvid kage OG hvid figur. Men det er lettere at skifte farve på kagen end på figuren, hvis man da ikke lige selv laver den. Så hvis man vender sig til tanken om at kagen ikke skal være hvid så kan man sagtens købe figuren først. Altså medmindre man ALTID har drømt om en hvid kage, for så ville jeg købe en anden farve topfigur!

Håber det gav menning

0

Del dette indlæg

Ja det gjorde det helt bestemt.

Ved godt det først er til juni, men tror bare ikke rigtig jeg får ro før jeg har købt den. Og når jeg ved hvordan kagen skal se ud. Det er jeg også svært ved at vælge. Har set på mange fine både på google og herinde, ved bare ikke hvordan skal skal vælge..... :lol:

0

Del dette indlæg

Jeg har efter mange timers overvejelse, samtale med veninder og familie besluttet at bage selv, og da vores tema er frost og vinter (vi skal først giftes i Januar, men jeg har sikkert planlagt hele brylluppet til Maj :lol: ) skal kagen også bære præg af det, så tanken er at overtrækket skal være lys blå, med hvidt pynt og figurer!!!

Så måske du også kan vælge noget ud fra temaet farver, figurer, monogram etc!!! eller blomster som dem der er i bordpynten, eller hjerter i marcipan. (når nu du har købt det fine konfetti går jeg ud fra i har hjerter som en del at temaet). Hvis du skal til en konditor har de sikkert også en brochure eller nogle idéer og kan hjælpe dig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har efter mange timers overvejelse, samtale med veninder og familie besluttet at bage selv, og da vores tema er frost og vinter (vi skal først giftes i Januar, men jeg har sikkert planlagt hele brylluppet til Maj :lol: ) skal kagen også bære præg af det, så tanken er at overtrækket skal være lys blå, med hvidt pynt og figurer!!!

Så måske du også kan vælge noget ud fra temaet farver, figurer, monogram etc!!! eller blomster som dem der er i bordpynten, eller hjerter i marcipan. (når nu du har købt det fine konfetti går jeg ud fra i har hjerter som en del at temaet). Hvis du skal til en konditor har de sikkert også en brochure eller nogle idéer og kan hjælpe dig.

Altså vores tema er creme, lys rød og guld ja, og hjerter.Tænker lidt på en lyserød kage med noget cremefarvet pynt. Men igen så synes jeg jo ikke at en hvid figur tager sig pænt ud......

0

Del dette indlæg

Hmm.... hvad med den guld topfigur? Eller bare 2 guldhjerter flettet ind i hinanden? Sort bliver for dystert når i ikke ellers har sort. Hmm.... Jeg ved det snart ikke.... ligger tankerne i blød, det er et dilema ;-) hvis jeg kommer i tanke om noget så skriver jeg. Ellers prøv at søg på topfigurer her på forumet, der må da være flere posts med det, det kan jo være du får nogle gode idéer!!!

0

Del dette indlæg

Jegville ikke købe figuren før i ved hvordan kagen skal se ud og stilles op. du kan også finde eksempler herinde på at folk har være nødsaget til at købe to figure fordi den ikke passet til. Mange af dem der køber ved hvordan kagen skal se ud eller fordi de bare finde den det skal være og så køber den. Herinde er der også rigtig mange der laver kagen selv, så ved de jo længe før hvordan kagen skal være...

Så jeg ville vente.

Omkring det med de 4 cm, ofte dem der mangfabrikeres laves i forskellig størelse, det er nogengange også derfor der er prisforskel.

Håber det kan hjælp

mah Rikke som heller ikke har købt topfigur.

0

Del dette indlæg

Jegville ikke købe figuren før i ved hvordan kagen skal se ud og stilles op. du kan også finde eksempler herinde på at folk har være nødsaget til at købe to figure fordi den ikke passet til. Mange af dem der køber ved hvordan kagen skal se ud eller fordi de bare finde den det skal være og så køber den. Herinde er der også rigtig mange der laver kagen selv, så ved de jo længe før hvordan kagen skal være...

Så jeg ville vente.

Omkring det med de 4 cm, ofte dem der mangfabrikeres laves i forskellig størelse, det er nogengange også derfor der er prisforskel.

Håber det kan hjælp

mah Rikke som heller ikke har købt topfigur.

Jeg tager det lidt roligere så :lol:

Den vi havde kigget på var af krystal, 2 hjerter der sad sammen med ringe på. Men den bliver bare for lille.

Jeg kigger lidt videre, så ser vi hvad der sker.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer