JJS90

Brudesko til betalelige priser?

13 indlæg i dette emne

Hej Alle..

Ja jeg har siddet og kigget lidt på sko til min kjole men så snart der står brude foran koster de jo snildt 1000 kr eller mere

og det syntes jeg altså ER for dyrt for et par sko :S

Så tænkte om nogle kan hjælpe med nogle hjemmesider med flotte sko der kunne bruges til brudekjole..

Syns ikk rigtig jeg har kunne finde noget...

Mit loft er omkring de 500...

Hilsen

Josefine :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg vil foreslå dig, at vente til april og maj med at kigge på sko, for der plejer konfirmantskoene at komme på tilbud, jeg havde haft kig på mine sko, som var konfirmantsko længe, men da jeg endelig valgte at købe dem, var de sat ned på tilbud først fra 700 kr til 500 og derefter ned til 200 kr da jeg købte dem :-)

0

Del dette indlæg

Jeg har købt mine hos Lilly til 395,-. Der er både mulighed for at se skoene fysisk inden køb men også over nettet.

Jeg havde købt det første par på brandos, men nøj hvor var jeg skuffet da jeg fik ikke par, der var i stykker. Så jeg er mest til at se skoene fysisk inden køb.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var i dreichman i sidste weekend, og der havde de bare rigtig mange flotte sko i hvide eller lyse nuancer, der kunne bruges som brudesko, og det bedste af det hele de dyreste jeg så derinde kostede 350 kr :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer