Guest Frk. Lo

Bryllupsnat - men hvor?

8 indlæg i dette emne

Vi skal holde vores bryllupsfest i nærheden af Gilleleje, og havde egnetlig først tænkt os at overnatte i en campingvogn i haven.. men altså.. som min veninde så fint formulerede det: "så skal i sove der i jeres vuggende campingvogn blandt alle de andre gæster", og det kan der jo være noget om :)

Er der nogen der kender et godt sted i nærheden af Gilleleje hvor man kunne tænkes at holde bryllupsnat?

Glæder mig til en masse godt input :thumbsupsmileyanim:

Kh. Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal holde vores bryllupsfest i nærheden af Gilleleje, og havde egnetlig først tænkt os at overnatte i en campingvogn i haven.. men altså.. som min veninde så fint formulerede det: "så skal i sove der i jeres vuggende campingvogn blandt alle de andre gæster", og det kan der jo være noget om -HAHA-

Er der nogen der kender et godt sted i nærheden af Gilleleje hvor man kunne tænkes at holde bryllupsnat?

Glæder mig til en masse godt input :biggrin:

Kh. Louise

Hej Louise.

Synes også det lyder fornuftigt at finde et andet sted end en campingvogn i haven :)

Ved ikke lige hvor jeres prisniveau ligger, men vi synes at bryllupsnatten og morgenen er noget af det bedste og vigtigste og derfor vælger vi, at bruge nogle penge på dette.

Vi har snakket om at overnatte på Tisvildeleje Strandhotel, som ligger lige ud til vandet og er meget smukt. Min forlovede er fra området, så det spiller selvfølgelig også ind, men vi synes det lyder romantisk, i stedet for et almindeligt hotelværelse.

En brudesuite (inkl. morgenmad) ligger på 1895 kr.

Det ligger ikke så langt fra Gilleleje, så måske det var noget??

Fortsat god fornøjelse med det hele :thumbsupsmileyanim:

Venlig Hilsen Anne-Marie

0

Del dette indlæg

Det er ikke lige i nærheden af Gilleleje men dog tæt på: Hotel Marienlyst kunne måske være en mulighed. Vi har haft en del kunder hvor brudeparret har overnattet deroppe og kan man organisere transport er der egentlig ikke så langt fra Gilleleje til Helsingør.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der erogsp Gilleleje badehotel, hvor man kan leje en lejlighed. Super fint og skønt sted :thumbsupsmileyanim: Er du fra gilleleje??

Hej hej,

Tak for gode fif indtil nu ;o) Jeg tager gerne imod flere.. hi hi.

Nej, jeg er ikke fra Gilleleje, men fra Hillerød - er bare faldet pladask for et sted deroppe af :))

Kh. Louise

0

Del dette indlæg

Der er også Havreholm slot, Sauntehus i Hornbæk (også er et lille slot), Helenekilde i Tisvildeleje hmmmm kan ikke lige komme på flere.

Må jeg spørge hvor i skal holde festen - Vi er selv igang med forberedelserne og bor i Dronningmølle

Vi skal holde det på det sted der hedder Søndertoftegård - man lejer den ene længe af en gård som er lavet til festlokale - Flot stor sal med synlige hanebjælker og loft til kip (alt er malet hvidt), tilhørende have og terasse, køkken og badeværelser. Det koster 4000 for en hel weekend, og gæsterne må overnatte i telte eller medbringe en campingvogn hvis de har lyst. :)

www.sondertoftegaard.dk

Jes som har det er en virkelig fin fyr - du kan bare ringe til ham på nummeret på hjemmesiden.

Tak for endnu flere indput :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer