mibz

Jer der holder i forsamlingshus!

27 indlæg i dette emne

Ja, overskriften siger sig selv...

Vi skal holde festen i et forsamlingshus.. og kunne virkelig godt bruge nogle ideer til lidt pynt.

Ikke bordpynt.. men hvordan vil i gøre lokalerne lidt hyggeligere og festligere?...

Det skal ikke være alt for dyrt.

Har tænkt lidt på balloner, men det er jo ikke helt nok :)

Håber på nogle gode ideer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa,

vi regner med at pynte med tyl og lyskæder. Der er 3 store stolper i midten af lokalet, at de skal beklædes med tyl. Lyskæder (har fundet nogle fine billige i Føtex) skal hænge runt om 2 dobbeltdøre. Hvis bøgen når at springe ud (tvivler med dette vejr) skal vi have bøgegrene på væggene.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi pynter også med tyl. Tyl og rødt satinbånd (temaet er rød...). Vores lokale er bare firkantet, så det bliver nok noget med at vi bruger vinduerne til at pynte lidt rundt om, men vi skal have to langborde, så der bliver også godt med pynt i form af borddækningen. Der er en lille scene for enden af lokalet. Her hænger vi tyl i buer hele vejen rundt. Vi pynter også stolene med tyl, så jeg tror nok når det hele er klart at det bliver godt nok pyntet, selvom sådan et tomt forsamlingshus kan være lidt svært at gå til. Og så var det da en skidegod idé med lyskæder. Tror nok lige jeg skal ud i min fars gemmer og se om ikke der skulle være nogen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Det kan se rigtig godt ud med store grene, ligesom på billedet nedenfor men bare større. Grenene kan evt. spraymales i en passende farve og stå i store krukker. Disse kan evt. pakkes ind i stof. På grenene hænger pynt. Lanterner, forskelligt papirklip, prismer... Mulighederne er uendelige.

- Som flere andre har nævnt, kan stof også have stor virkning, men du skal være opmærksom på, hvordan du kan hænge det op, og hvad man må i dit forsamlingshus. Jeg kan rigtig godt lide den måde det er gjort på billedet nedenfor, hvor der er hængt baner af stof op i loftet, og over dem er der lyskæder. Det må også give en flot, blød belysning i rummet.

post-39424-1266679433.jpg

post-39424-1266679748.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der var nogen der i en lignende tråd skrev at de skiftede forsamlings husets billeder ud med billeder af dem selv i rammer - så købte de nogle billige rammer i IKEA.

Det jeg indtil videre har tænkt på (og intet er sikkert for vi skal først giftes til Januar 2011og forsamlingshuset er ikke fundet endnu) er:

Høje/store vaser med (ikke udsprungne) grene pyntet med lyskæder som skal stå i hvert hjørne og så en på hver side af musikeren.

Måske flere lyskæder, men det kan jeg ikke tage stilling til endnu

Billigt billigt stof i hvid som kan hænge bag hovedbordet i buer samlet af sløjfer i et af temafarverne!

og efter jeg har set denne hjemmeside http://www.festtema.dk/shop/frontpage.html har jeg tænkt på (hjemme siden kan anbefales, har tidligere købt derfra til en halloween fest og der er ingen problemer med levering eller noget som helst!

Balloner i hvid og sølv

Det der crepebånd man kan få i ruller med mange mange meter uden at det koster vildt meget http://www.festtema.dk/shop/nbsp%3bcrepebaand-40c1.html til at hænge i loftet i tema farverne

ude foran forsamlingshuset tror jeg der skal stå nogle lanterner - da det jo er et vinterbryllup - og eventuelt noget "rød løber" tæppe udenfor og/eller ved indgangen når folk kommer ind med våde sko!

Ellers er det bare at fyre op under stearin lysene, måske investere i nogle lanterner til at stå rundt omkring i garderoben, på badeværelserne, i velkomst salen osv!

Forresten Maj84 - prøv lige at lav et forsøg - tag en bøgegren ind, sæt den i vand og vent så et par dage - du kan måske snyde naturen lidt!!! De skal alligevel stå i vand hvis ikke de skal blive slatne - og så lige et godt råd: Tænk på om der er nogen der lider af høfeber!!! Det er træls hvis de er mega generede af det hele aftenen!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Der var nogen der i en lignende tråd skrev at de skiftede forsamlings husets billeder ud med billeder af dem selv i rammer - så købte de nogle billige rammer i IKEA.

Det jeg indtil videre har tænkt på (og intet er sikkert for vi skal først giftes til Januar 2011og forsamlingshuset er ikke fundet endnu) er:

Høje/store vaser med (ikke udsprungne) grene pyntet med lyskæder som skal stå i hvert hjørne og så en på hver side af musikeren.

Måske flere lyskæder, men det kan jeg ikke tage stilling til endnu

Billigt billigt stof i hvid som kan hænge bag hovedbordet i buer samlet af sløjfer i et af temafarverne!

og efter jeg har set denne hjemmeside http://www.festtema.dk/shop/frontpage.html har jeg tænkt på (hjemme siden kan anbefales, har tidligere købt derfra til en halloween fest og der er ingen problemer med levering eller noget som helst!

Balloner i hvid og sølv

Det der crepebånd man kan få i ruller med mange mange meter uden at det koster vildt meget http://www.festtema.dk/shop/nbsp%3bcrepebaand-40c1.html til at hænge i loftet i tema farverne

ude foran forsamlingshuset tror jeg der skal stå nogle lanterner - da det jo er et vinterbryllup - og eventuelt noget "rød løber" tæppe udenfor og/eller ved indgangen når folk kommer ind med våde sko!

Ellers er det bare at fyre op under stearin lysene, måske investere i nogle lanterner til at stå rundt omkring i garderoben, på badeværelserne, i velkomst salen osv!

Forresten Maj84 - prøv lige at lav et forsøg - tag en bøgegren ind, sæt den i vand og vent så et par dage - du kan måske snyde naturen lidt!!! De skal alligevel stå i vand hvis ikke de skal blive slatne - og så lige et godt råd: Tænk på om der er nogen der lider af høfeber!!! Det er træls hvis de er mega generede af det hele aftenen!

Ja, det er da en god ide, at prøve at tage nogle ind... Det må forsøges. Krydser fingre for, at der ikke er nogen med høfeber :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer