Guest biiiibs

"navneskilt" på gaveæsker

8 indlæg i dette emne

Ja så er jeg endelig blevet færdig med vores gaveæsker. Vi havde jo tænkt at de skulle fungere som bordkort, så der skulle side et lille navneskilt på (I ved, sådan lidt manillakort agtigt).

MEN hvordan skal det se ud? Jeg har taget et billede af en æske med bånd, men farverne kommer slet ikke til sin ret. Det er en fantastisk lys æblegrøn med et næsten auberginefarvet bånd.

Jeg prøvede først at sætte et hvidt navneskilt på og det SKAR bare i øjenene.

Så hjælp kære zillaer. Hvad synes I? Hvilken farve kort? Eller skal vi droppe ideen om æsker som bordkort, og finde på noget andet?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm... det er svært, syntes jo æsken er rigtig sød som den er - jeg tror jeg ville vælge en anden løsning med bordkort - eller binde et lille creme/Ivory skilt i sløjfen, altså så det hænger og ikke sidder fast på -forstår du hvad jeg mener? Altså lidt ligesom til og fra kort til jul.

Måske endda et guldkort med navn i aubergine farven... håber det kan give dig nogle idéer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja så er jeg endelig blevet færdig med vores gaveæsker. Vi havde jo tænkt at de skulle fungere som bordkort, så der skulle side et lille navneskilt på (I ved, sådan lidt manillakort agtigt).

MEN hvordan skal det se ud? Jeg har taget et billede af en æske med bånd, men farverne kommer slet ikke til sin ret. Det er en fantastisk lys æblegrøn med et næsten auberginefarvet bånd.

Så hjælp kære zillaer. Hvad synes I? Hvilken farve kort? Eller skal vi droppe ideen om æsker som bordkort, og finde på noget andet?

Hvor har du fundet æskerne henne? Det er da en fantastisk flot farve.

/Britta

0

Del dette indlæg

Hvor har du fundet æskerne henne? Det er da en fantastisk flot farve.

/Britta

Ebay :). Mener jeg søgte på "green favour boxes" eller noget i den stil. Der er ALLE farver derinde :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer