MH2730

What to do? Har fundet nogle kjoler på udsalg...

8 indlæg i dette emne

Hej piger.

Jeg skal først giftes til næste år, men da jeg så at HOB har udsalg smuttede jeg en tur derind med min mor idag. Min allerførste kjoleprøvning!!!

Jeg vidste godt lidt hvad jeg kunne lide og det stemte meget godt overens med det jeg prøvede :cheerleader3: . Blonde-havfrue kjoler med stort slæb klæder mig åbenbart ret godt(heldigvis) og enkle draperede store skrud ligeså...

Jeg fandt 3 udsalgs kjoler mellem 6-8000 (La sposa og White 1 mene jeg) Den ene var fantastisk men havde en grim bådudskæring der kunne syes om til "tube top" model eller hvad sådan noget hedder. Den anden var havfrue blonde(mener at jeg har set et par brude herinde med den...) med blonde stropper og skåret over hoften. Den var min mor og sælgeren helt skudt i fordi den sad som smurt på mig... den var også flot, men ku også dårligt trække vejret med den når jeg sad ned. Den sidste var et enkelt stort skrud, med draperinger til siden og lidt sølv perler hvor draperingen samles.. den var dog lidt lille, og nåede ikke at prøve den i den rette størrelse. Alle kjoler smukke og skulle rettes til eller findes i rette størrelse. Ikke det store problem.

Jeg prøvede også en masse andre, men jeg falder åbenbart for de dyreste (pronovias og den slags) og 13.000 har jeg(og min mor) altså ikke råd til!!! Kjole damen sagde at kjolerne bliver dyrere fra i år pga. dollaren og de kinesiske sydamer. Og hun kunne heller ikke sige hvornår de holdt udsalg igen.

Så piger....hvad gør jeg... De kjoler jeg prøvede var rigtig smukke, men det er alle kjolerne jo. Hvs jeg skal have en hvor jeg siger halleluja, bliver den alt for dyr... mon ikke jeg kunne blive glad for en sindsyg flot udsalgskjole??? Eller skal jeg bare vente og se tiden an? Tør jeg det... jeg har jo tiden på min side.

Kan man forhandle om prisen på de dyre eller skal jeg ud i en kina-kjole hvis de normale bliver for dyre??

Hvad er jeres råd til mig??????????

Håber I vil svare.

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tja det var også det første jeg tænkte (er heldigvis ikke zilla endnu) men jeg passer også på mine penge/vores budget... og bliver helt nervøs for om jeg kan finde noget lign. til samme pris om noget tid...

Det er mit gæt godt at du kan... Der er masser af gode udsalg - også sidst på sommeren.

0

Del dette indlæg

Nu købte jeg godt nok min kjole på (ophørs) udsalg og fik min kjole til en fantastisk pris og hvor jeg samtidig bare hade den der ! WOOOOW ! fornemmelse omkring den kjole!

Men hvis du først skal giftes engang til næste år, ville jeg også vente til jeg fandt den -wow kjole...

Der kommer udsalg igen inden..

Sæt dig ned og google brudekjole butikker, og evt. find nogle butikker hvor prislejet er mere dig...

Jeg gik udelukkende kun efter at se på kjoler jeg rent faktisk hade råd til...

Netop for ikk at få den øv fornemmelse over hvad man kunne få for 13,000 når man nu ikk har 13,000 til en kjole... :cheerleader3:

Kig evt. på brugte brudekjoler!

Der får man tit de der 10,000 + kjoler til betalelige penge..

Og den har jo kun været brugt en gang ;) Og som regel følger skørt osv.

Med - så det blir uden mer´ udgift! :cheerleader3:

Held og lykke det er sååå lækkert at prøve kjoler :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg vil også råde dig til at tage nogle forskellige steder hen og prøve nogle flere kjoler. Og så læg ud med at sige til ekspedienten at dit budget er sådan og sådan og at du gerne vil have at de kun finder kjoler der passer til dette.

Det gjorde jeg da jeg var ude og prøve og der var ingen sure miner og det var heller ikke fordi der manglede kjoler af prøve. Og så var det fantastisk, da KJOLEN så pludselig var der at jeg vidste at jeg havde råd til den

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer