IbenJ

Restaurant Kongekilden

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det var der jeg mødte mig mand :cheerleader3: Men det er så desværre også det eneste positive jeg har at sige om stedet.

Vi holdt firmajulefrokost der (jeg var i festudvalget), og stort set ALT gik galt. Og bagefter var de slet ikke til at snakke med... Så jeg vil ikke anbefale stedet.

Ting jeg lige kan komme i tanke om:

Ikke nok mad

For lidt personale til servering

De første borde fik 2. omgang, inden de sidste borde fik 1. omgang

En person i baren til fri bar til 200 personer = LANG kø

Kæmpe barregning bagefter - selvom vi havde bestilt fri bar?

Så har du andre muligheder ville jeg tage dem...

0

Del dette indlæg

Vi var til bryllup der, for 1 år siden og det var rigtig hyggeligt, maden var rigtig lækker og der manglede ikke noget, dog var der kun to personer til at betjene over 30 mennesker, men det fungerede ok, for maden sat på bordet, så det var ikke "fad-servering". Jeg har ikke hørt noget fra brudeparet om at der skulle have været nogle problemer med stedet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har virkelig også overvejet det, da det ser så hyggeligt ud. Min fars kollegas datter holdt det der og det var fantastisk, men har bare fundet sååå mange dårlige ting om stedet på nettet. Så der er rigtig positive oplevelser, men også vanvittige dårlige... så vi er kommet frem til at det tør vi ikke.

Prøv at se her: http://www.trustpilot.dk/review/www.kongekilden.dk

Men så er der jo studenterkilden, Raadvad vandrehjem, Piil & co osv...

Men kan godt forstå at I overvejer det. Prisen er næsten for god til at være sand og det er så idyllisk.

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg har været til fest derude en gang for mange år siden, og jeg husker det kun som rigtig godt.

Vi skal til bryllup derude ugen efter vores eget bryllup, og med de ting der er blevet skrevet her, er jeg da lidt spændt ...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer