Nitzen1987

Hvem planlægger?

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

til min mands polter abend var det forloveren og nogle af hans venner der sammen stod for planlægningen, men da forloveren bor i KBH og vi i jylland, så var det mest vennerne, der sørgede for det.

Min PA var mine veninder, der sørgede for den. Begge parter bad mig komme med telefonnr. på dem jeg ønskede skulle med, og på dem, så jeg tænkte skulle med til min mands

0

Del dette indlæg

Man kan vel ikke tage det for givet at fx forloveren står for at planlægge polterabenden.....

Jeg troede at det var en overraskelse om man overhovedet fik en PA, men der er da ikke ret meget overraskende ved det, hvis man selv skal udlevere venneliste osv.

0

Del dette indlæg

Man kan vel ikke tage det for givet at fx forloveren står for at planlægge polterabenden.....

Jeg troede at det var en overraskelse om man overhovedet fik en PA, men der er da ikke ret meget overraskende ved det, hvis man selv skal udlevere venneliste osv.

jeg blev spurgt, om jeg ikke ville komme med en liste over, dem som jeg gerne ville have med :-) men vores PA var også lidt anderledes, da jeg krævede at få af vide, hvad dag det blev, for at jeg kunne finde en pasningsmulighed til hunden, da jeg er meget emsig omkring min hund

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Også her har mine veninder "røbet", at der kommer en PA. Som de sagde, var det nok ikke den store overraskelse, at de vil lave en (men bestemt surprise hvilken dag og indhold) men at de gerne vil have en liste med tlf. nr. Vi kunne så bestemme om, vi ville angive, hvem vi synes, der skal med eller lade det være op til dem...Jeg blev super glad, da de sagde det - dejligt med skøn omgangskreds, der for noget tid siden allerede var i gang med planlægning/tanker om at give os en dejlig dag :cheerleader3:

Hos os er det min fornemmelse, det er nogle stykker i omgangskredsen, der er tovholdere og ikke kun forloveren/brudeternen.

0

Del dette indlæg

Efter vi blev gift på rådhuset holdt en gruppe af veninder PA for mig og min mand (samlet). Det var dog kun venner fra en bestemt gruppe fra min side der var med, så jeg håber at der kommer en "rigtig" PA som overraskelse - der var jo rigtig mange af mine veninder der ikke var med, da de ikke tilhørte den gruppe.

Jeg håber dog ikke at det er brudepige/forlover der skal stå for det, for det er min mands børn på 11 og 9 år... Men på den anden side vil jeg heller ikke selv tage initiativ til det, så jeg må blive overrasket eller skuffet alt efter hvad der sker...

Manden er egentlig helst fri, så der har jeg heller ikke tænkt mig at tage initiativ til noget... Vi ser hvad der sker!

0

Del dette indlæg

Jeg aner ikke om vi får en PA. Men jeg har dog undret mig lidt over, at min ældste datter (23 år) var interessert i at få gæstelisten og gerne ville vide om vi er hjemme 1. weekend i maj - for så vil hun komme hjem på besøg. Måske hun pønser på noget her ???????

0

Del dette indlæg

Jeg tror ikke, at man kan tage noget for givet, nej. Men for mange vil det være oplagt, at det er forloveren, der tager initiativ til gommens PA. Hvis gommen har en bror, kunne det være, det var ham... For bruden er det nok ofte en brudepige eller søster.

Hos os ved jeg, at forloveren tager initiativet, for han har sagt det til mig og har fået en liste over dem, som vi forestiller os kunne komme med. Det er (næsten) alle mandlige gæster til brylluppet. På listen har vi angivet navn, alder, kontaktoplysninger og skrevet hvordan VI ser folks deltagelse, altså fx er der et par af mine veninders mænd/kærester, som kun har mødt gommen en gang eller to, og der er det vigtigt for os, at PA-arrangørerne lægger det frit op til folk, om de vil deltage. Det kan være en del penge og tid at bruge på en, som man ikke kender så godt. Afhængig af indhold og lyst ved jeg heller ikke om vores fædre skal med...

Ideen med listen har vi fået fra min veninde, og jeg synes, at det er en god ide for dem der skal arrangere, så de ikke skal bruge vildt meget tid på at finde frem til folk.

Jeg har ingen brudepige og heller ingen søster, så hvem der eventuelt tager initiativ til noget for mig ved jeg af gode grunde ikke...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været rigtig bange for ikke at få en PA da mine nærmeste veninder ikke kender hinanden - og dermed ville de måske tro det var en af de andre der stod for det. Så jeg var så dristig at sige til min brudepige med et blink i øjet, at det jo er brudepigens ansvar at arrangere PA (hvilket var rigtig godt, da hun ellers ikke ville have tænkt på det!). Så kan jeg sove roligt om natten og bare vente spændt på hvornår det sker :cheerleader3: Jeg ville blive så skuffet hvis jeg ikke fik en PA - det er virkelig noget jeg glæder mig til!

0

Del dette indlæg

Min brudepige (mandens søster) kendte ikke mine veninder og og flere af veninderne kendte heller ikke hinanden. Så for at jeg var sikker gav jeg en seddel til min kommende mand og sagde at hvis søsteren snakkede om PA så var det disse personer jeg gerne ville have med (havde skrevet deres telefonnumre på også). Sagde også at hvis de synes der skulle flere med var de velkommen, men det var vigtig for mig at dem på sedlen fik "tilbudet" om at komme med :thumbsupsmileyanim: Så jeg vidste ikke hvad dag det blev eller hvem der præcis kom med eller om det overhovedet blev til noget :)

0

Del dette indlæg

hmm her hos os er det lidt specielt... eller ihvertfald med mig. Jeg har "bedt" en veninde som skal med til brylluppet om at være den der ligesom fanger folk og arrangerer noget. Og det er der en helt speciel grund til. (længere historie lad migbare sige at der er en hvis person som hader mig som KUN bliver inviteret af PLI). Men min veninde har hverken fået telefonliste, gæsteliste eller noget som helst...

Men jeg ved INTET om hvornår og HVAD der skal ske. og ja mandens ander vi INTET om. Jeg har dog mistanke om at der er noget under opsejling da min veninde bad om min mors nummer og min kommendes kusines nummer. pudsigt nok... spurgte ikke hvad hun skulle bruge det til, det kunne jeg godt regne ud hihi :D uuuh glæder mig rigtig meget til hvad de finder på.

Har i nogle anelser om hvad de kunne finde på at udsætte jer for????

Min bedste veninde og jeg sad en dag og snakkede om forskellige PA og hendes PA osv osv. og der spurgte hun mig om jeg egentlig godt var klar over hvor svær jeg var at finde på noget til.. næææh sagde jeg. jamen du er jo ikke bange for noget. du har jo ligesom prøvet både at rapelle, svævebane militær baner osv osv...

SÅ jeg glæder mig RIGTIG meget til at se hvad de finder på ;D¨

hpv blev vidst lidt langt og lidt rodet, bær over med mig hihi

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer