AnnaPerenna

HJÆLP

5 indlæg i dette emne

Hej Skønne tøser!

Vi har prøvet at smide alle bolde op i luften! Hvis vi nu har eet krav; Viborg eller 'Himmerland' hvad kan I foreslå der?

Vi kan ikke finde den pakke som er LIGE os!

Vi overvejer vielse i Viborg Domkirke (da der kommer ca. 150-170 mennesker til vielse og reception) med vielse i Viborg - men HVOR??

Måske vielse i Himmerland; Farsø, Vester Hornum, Strandby ( hvor??) med fest på Vitskøl Kloster..

Har I andre gode forslag eller input??

Anna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke, hvor meget vintage-feeling feststedet skal have?

Men I Løgstør ligger Kulgaarden, som skulle være ret god. Dejlige omgivelser ved havnen, men nybygget.

I Viborg kunne man høre, om Odd Fellow lejer lokaler ud. Her

Og endelig synes jeg, at I skal overveje forskellige museer. Tit råder de faktisk over lokaler, som man kan leje.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lille restrup hovedgård var bestemt et bud.

Her kommer et par Viborg bud mere. Nu ved jeg ikke hvor 'lokale' i er, for så kan det jo være der ikke er noget nyt i det, men...

Nu ved jeg ikke om jeg skyder helt ved siden af din stil, men Golf salonen ligger lige ned til søerne og kan håndtere så mange gæster. jeg har selv været til flere fester der og det var dejlig mad, med sø udsigt fra de lokaler man spiser i. Gæster der kommer langvejs fra kan sove på hotellet på den anden side af vejen. (og de kan gå op til domkirken hvis det er godt vejr)

www.golfhotelviborg.dk

Ellers er der Niels bugges kro hvis i vil køre lidt efter det. Jeg ved så ikke helt hvor store selskaber de kan tage, men det ligger i Dollerup bakker, lige ned til Hald sø og der er sådan en skovpavilion til man kan holde fest i. Det er sådan gourmet agtig mad, rigtig fint, har spist der et par gange.

www.nielsbuggeskro.dk

Vi skal selv være i Vinkel forsamllingshus, men det ville nu ikke kunne rumme så mange gæster :(

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer