Guest skbk

MS September Bryllup!

53 indlæg i dette emne

By the way - der er sgu da langt under 200 dage til brylluppet :o

MILEPÆL 167 dage (ja ja, lidt forsinket måske ;))

PLUS der er også under 6 mdr. til... jamen jamen :):unsure:

(husker bare at jeg synes der var laaaaaaangt tid til, og først nu hvor jeg sidder med min egen tråd, går det op for mig) GP

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med DIN kjole! :unsure: Den er fin, men det er rigtigt nok at modelbilleder sjældent yder kjolen retfærdighed... Måske er det fordi det simpelthen er umuligt at fake den glød der er over en "bride to be"? GP Glæder mig til at se billeder af dig i kjolen!

Øreringene er virkelig søde og passer super til kjolen!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med DIN kjole! :unsure: Den er fin, men det er rigtigt nok at modelbilleder sjældent yder kjolen retfærdighed... Måske er det fordi det simpelthen er umuligt at fake den glød der er over en "bride to be"? :) Glæder mig til at se billeder af dig i kjolen!

Øreringene er virkelig søde og passer super til kjolen!

Ihh, tak skal du have :o:bestwishes: Ja, du har sikkert ret i det med bride to be gløden GP

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Super flot indbydelse! Meget sødt og gennemført med både de udskårede og sorte påsatte sommerfugle :unsure:

Personligt ville jeg dog droppe klistermærket med "indbydelse" på forsiden. Jeg synes, der sker tilpas nok i forvejen og synes, det er helt overflødigt, men det er selvfølgelig en smagssag GP Stilede er de i hvert fald!

0

Del dette indlæg

Ej hvor ser de kager bare lækre ud, dem gad jeg godt prøvesmage :unsure:

Er enig med pilgrim, super flotte invitationer, med søde sommerfugle. men ville også selv fjerne klistermærket med "indbydelse", især fordi det er kobberfarvet og leder tankerne lidt hen på kobberbryllup. Men uanset hvad er det en rigtig flot invitation - dem skal gæsterne nok blive glade for at modtage :carrot:

0

Del dette indlæg

Hvor har du lavet meget... :unsure: Synes at det er en rigtig sød og original idé til bordkort... Og hvor har du gjort meget ud af invitationerne... De er rigtig flotte... GP Men jeg ville nok også fjerne "indbydelse"-mærket fra dem hvis jeg var dig... Det bliver næsten for meget af det gode... ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hårinspirationen......... me like!

Sommerfuglene.. skal vi også have...

Kjolen og øreringene......... præcist, hvad der også hænger og venter på mig :unsure: (min er 2007-modellen?)

og så er jeg i øvrigt vild med din ide med, hvordan du laver forlovelsesringen om til vielsesring :D

0

Del dette indlæg

Og min SUPERmor har lige meddelt mig forleden at hun har skaffet mig, mine to søstre og hende selv til frisør og makeupartist på DAGEN til

450 kr :unsure:GP:):o:bestwishes::bestwishes::birthday:

...det er det vi hver især skal gi, og så betaler hun resten (hvor meget det end er) er hun ikke FANTASTISKK???

Blev så glad da hun sagde det, at jeg begyndte at græde :birthday::birthday: :carrot:

post-39836-1269348497.jpg post-39836-1269348506.jpg

post-39836-1269348044.jpg

Så nu (hvor vi ved vi skal til frisør alle os piger) er det så meget sjovere at finde inspiration til hairdoo's ;) :birthday:

Redigeret af skbk
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer