Guest skbk

MS September Bryllup!

53 indlæg i dette emne

Heeeeey Piger/kommende brude/lykkelige hustruer som stadig færdes på BK

Nu vil jeg se om jeg kan finde ud af det her med en tråd :thumbsupsmileyanim:

Har (ligesom så mange af jer herinde) været med på en kigger i et godt stykke tid, og vil selvfølgelig gerne "flashe" mine ideer, og sådan, så nu vover jeg mig ud i det...

Der ska nok komme en masse billeder ind af forskellige inspirationer - det er nemlig det jeg tit synes er det mest spændende ;)

Til en start er her lidt forhistorie om os:

Vi er S. (brud) på 29 år M. (selvfølgelig, brudgom) på 31 år (32 når vi skal giftes), som har kendt hinanden i ret langt tid nu...det var helt tilbage i 1999 vi for første gang mødte hinanden, og lærte hinadnen at kende. Dengang havde jeg, bruden, en kæreste og det var igennem ham at jeg lærte M. at kende.

Lige fra første møde kunne vi helt vildt godt sammen, vi snakkede om alt mellem himmel og jord. (Blandt andet dette jeg faldt for ved ham) Det var aldrig kedeligt at være i selskab med hinanden, og der var heller aldrig pinlig stilhed hvis vi skulle havne i en situation hvor der kun var os to.

Som tiden gik, blev M.' fascination større og større af lille mig ;) og først sent fik jeg øjnene op for det (hvorfor er det, at vi piger bare aldrig selv kan se det?) ;)

Nå, men eftersom jeg på daværende tidspunkt var lykkeligt forelsket i min kæreste, kunne det ikke blive til mere mellem os end nogle kærlige berøringer og søde ord, længselsudbrud, breve og hemmelige mødes (ow yes, dem var der nogle af) :cheerleader3:

Det ender med at M. giver slip på mig, og bryder kontakten da det gør for ondt at se mig, når han ikke kan få mig :wacko:

Ca. 3 år går, og vi lever selvfølgelig hvert vores liv, uden at have nogen form for kontakt til hinanden.

Pludselig en dag går vi forbi hinanden på Kræmmermarked i Århus :heart: og er ikke sikker på om man kan huske hinanden og hvordan vil der bliver reageret osv...

Lang historie gjort kort: M. tager initiativ, får mit nummer, vi mødes på festival, bryder med vores respektive kærester, og har været sammen lige siden :thumbsupsmileyanim:

Shortcuts

BRUDEN

Kjoler

Accessories og Her

Ring

Hår

KREATIVT

Kuvert

Bordkort

Invitationer

FESTEN

Kage

Pynt

Redigeret af skbk
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med din egen tråd :thumbsupsmileyanim:

Bliver spændende at følge med i din planlægning... Vi følges jo næsten ad rent tidsmæssigt, så det er sjovt at se, hvor langt du er kommet.

Bryllupsklar er fantastisk, og man kan ikke andet end blive grebet af det hele. Love it!

Go' fornøjelse med det hele!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så prøver jeg lige igen (det slog vist fejl sidst)

Og mange tak for alle jeres hilsner - det er så hyggeligt at blive taget godt imod, så mange tak og glæder mig til at følge alle jeres tråde også :thumbsupsmileyanim:

Her er en masse kjoleinspiration (hvad jeg endte med kan i få at vide senere ;))

post-39836-1269007268.jpg

post-39836-1269007274.jpg

post-39836-1269007375.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til med din egen planlægningstråd i dette skønne forum :thumbsupsmileyanim:

Kjolen, du prøvede er så smuk! Susanne Nicolaisen fik lavet en smuk kina-kopi af netop denne kjole. Du kan læse mere om det i hendes tråd, véd dog at det ikke var lutter idyl med kjoledrømmen.

Men det lyder til, at der faktisk hænger én i dit skab??? Fortæl, fortæl! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ja, nu skal i høre/se :thumbsupsmileyanim:

Og må desværre starte med at skuffe jer, da vi ikke har billeder af mig i den, men kun modelfoto... :heart:

Og igen - mange tak for jeres velkomster - glæder mig personligt til at følge med i jeres tråde, piger - ihhhh er så spændt :thumbsupsmileyanim:

(kender i ikke dette: nogle gange suuuuger og kildre det bare sådan i maven når man kommer til at tænke på dagen, selvom man ikke rigtig ved hvad der venter) :cheerleader3:

Anyways... her følger så billeder af den kjole som jeg valgte at købe ved Lillys lagersalg helt tilbage i oktober faktisk...

post-39836-1269202937.jpg

post-39836-1269202983.jpg post-39836-1269202993.jpg post-39836-1269203011.jpg

Og billederne gør overhovedet ikke denne kjole så fantastisk som jeg følte mig...

Så jeg denne kjole her på billede, som nu, ville jeg aldrig vælge den ;)

Til sammenligning kom jeg her af med 3600 for kjole, dragtpose, TO skørter (og jeg EJER dem), øreringe - billede følger senere ;) og slør :yeah:

Redigeret af skbk
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Har da slet ikke fået budt dig velkommen.

Sikke en masse flotte kjoler, du har fundet dig og synes din lilly kjole er super skøn :heart:

Hejsa, og mange tak - i lige måde :thumbsupsmileyanim:

Det er jeg da glad for du siger - syns bare det er så ærgeligt at den ikke tager sig ud som man følte sig/så ud i virkeligheden....

"Nu skal i se hvordan min smukke kjole ser ud.... ta ta da daaaaa ... Øh nå!?"

Men ved selvfølgelig godt det er vigtigst at jeg har det godt i den og at jeg synes den er smuk - i know i know :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Flot kjole - kan specielt godt li' udskæringen.

Hvad er dine planer med slør?

Er vild med øreringene! :unsure:

Ihh hvor hyggeligt du spørger - jeg har jo købt slør, men kan faktisk kun huske om det, at det er mellemlangt og at det har satinkant :)

Sådan noget i denne stil, tror jeg ;) Måske er det ikke i så mange lag!? (selvom det godt nok er flot her på billederne) Ej det ønsker jeg da godt nok lige nu, at det er GP

post-39836-1269208578.jpg post-39836-1269208706.jpg

Redigeret af skbk
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer