kenneth&sara

Er der nogen???

6 indlæg i dette emne

Hej piger..

Er der nogen herinde af jer piger der er gift, der har gået ind i kirken til Shania twain "from this moment" spillet fra en cd af?? Jeg kunne helt vildt godt tænke mig at gå ind i kirken til denne sang, men ved ikke om den lyder for volsom fra en cd???

Håber der er nogen der kan hjælpe, måske med video optagelse fra kirken.

Hilsen Sara

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved af erfaring at musik fra CD-afspiller let kommer til at lyde fælt i kirker - i hvert fald de gamle middelalderlige af slagsen... Spørg først jeres præst om det kan lade sig gøre... Der hersker delte meninger om den slags blandt præster... Nogen synes det er fint og festligt - andre at det simpelthen er for plat og ikke hører hjemme i en kirke... Hvis I får lov ville jeg tage den CD-afspiller I skal bruge på dagen ned i kirken en dag den står tom... Kirker er vidt forskellige og andres erfaringer kan ikke fortælle jer hvordan det vil komme til at lyde i jeres kirke!!!!

Hvis det ikke lyder som I håbede, kan I jo kontakte organisten og høre om han evt kunne overtales til at melodiere over sangen som præludium? På den måde er den stadig med på dagen.... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Der er meget stor forskel på lyd i et rum eller i en kirke hvis der er helt tomt kontra fyldt med folk men jeg er enig i dine betragtninger. Det vil ikke komme til at lyde godt i kirke hvis man afvikler musik via en cd-afspiller/Ghettoblaster og man vil slet ikke få samme dynamik som fra et kirkeorgel. Har kirken et stationært anlæg er det måske en mulighed for at få det til at lyde hæderligt men det vil stadigvæk ikke være det samme (hvis man overhovedet må).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi får en ud der skal synge from this moment, som en overraskelse til manden, hun har lyd med på cd og jeg har spurgt om lov af kordegnen :unsure:

Hun skal synge den efter, vielsen inden vi skal ud GP

Synes der er noget vildt smukt ved at man går ind til den klassiske bryllupsmarch, det er som om man bliver så rørt ved lyden af den.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer