Guest Disney

skal i have en taske

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg skal have en lille taske der både kan fungere som hånd- og skulder taske - du kan se den her... Men jeg har den ikke med når jeg går ind i kirken... Der har jeg bare min buket, så må min mor - der skal sidde ved siden af mig - have tasken med ind og ud... Jeg tror bare at det er rart at have tasken til at hænge på stolen eller ligge på bordet til selve festen... Ellers ville jeg nok ende med at løbe rundt hele aftenen for at finde en hårnål eller læbestift... :thumbsupsmileyanim: Det er nok også meget rart at man ved at man har et lommetørklæde i kirken... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg skal klart have en taske. Dels fordi jeg elsker tasker, men mere praktisk fordi jeg gerne vil have lommetørklæde, læbestift, astmasspray og nøgle til værelset ved hånden.

Jeg havde tænkt min søster kunne tage den med i kirken og sørge for den kom op til min plads samt at den kommer med ud af kirken igen. Resten af dagen kan jeg havde den i hånden eller liggende ved min plads ved bordet.

0

Del dette indlæg

Jeg skal også have en taske men jeg bær den ikke i kirken.. ved ikke lige helt hvad jeg gør med den endnu, enten så tager min mor den ellers så lader jeg den ligge i bilen. Det har jeg ikke helt fundet ud af endnu, men jeg vil helt sikkert have den liggende på bordet eller have den hængende på stolen for ellers vil jeg også bare rende forvildet rundt efter hårnåle, lipstick osv osv :P

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal have en taske, hvor jeg har dankort (til taxa), et kniplet lommetørklæde og lidt makeup i tilfælde af, at den trænger til at blive frisket op hen på aftenen... Tror at jeg får min mor til at ligge min taske ved stolen i kirken, og så kan min bonusdatter måske tage den med når vi går ud af kirken (Hun skal være brudepige....)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg regner med at have en lille taske med til make-up, plaster hvis nu skoene gnaver, lommetørklæder, mobil hvis nu der er glemt noget osv.

Men tror min mor, får lov at holde den i kirken og så kommer den bare til at hænge på stolen under middagen!

- det kunne også være at jeg bare lader mobil osv. være hvor vi skal overnatte og så overlader det hele til vores toastmaster!

KH. Mette

Redigeret af Miss-Mette
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer