AmalieAmalie

Et spørgsmål mere?

16 indlæg i dette emne

Er simpelthen stadig i tvivl om hvad der er flottest af disse 3 kombinationer??? Altså, føler at stropperne skal være der for at jeg ikke er for bar....

MEN båndet om taljen bliver ved med at spøge.... er det så grimt? Dækker det broderiet for meget?? eller fremhæver det min talje???

Er så meget i tvivl.....

Her kommer der forskellige kombinationer :angry:

OG er også i tvivl om jeg skal have et større skørt indenunder... altså om der skal mere puf og hvor det skal starte med at puffe?? For synes måske godt at den kunne puffe lidt mere???

post-39686-1269595904.jpg

Redigeret af AmalieAmalie
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg kan jo godt lide bånd om taljen, men det er svært at se hvordan det spiller sammen med blonderne på din kjole :angry: Umiddelbart ser det ud til at det godt kan bryde det store blondestykke på en smuk måde

Men spøger det stadig i din underbevidsthed er det måske fordi du selv gerne vil have det?.

Jeg er mest til uden halterneck - men synes begge dele fungerer godt til dig og din kjole.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er klart til mere puf - tror jeg gør rigtig meget godt for den nederste del af kjolen!

Mht haltneck og bælte om maven - kunne det ikke være pænt, hvis det var i samme stof? Ligenu ligner det, at halternecken er hvidere end båndet rundt om maven.

Personligt synes jeg ikke du skal have båndet på - jeg synes din mave bliver pænere uden - man ser din flade mave og ikke bare et bånd :angry: Jeg synes også corsagen bliver for kort med båndet på - der sker for meget, nu når du også har det andet bånd over brysterne og halternecken.

Generelt kan jeg godt lide bånd rundt om taljen, men lige til din kjole synes jeg ikke det fungerer optimalt, specielt ikke hvis du vælger halternecken også.

Redigeret af PiaK
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemmer for mere puf, ingen halterneck og ingen bånd. Synes kjolen er SÅ smuk som den er, og den fremhæver det bedste ved din krop...

Men det er jo bare min mening! (...måske fordi min kjole også er stropløs og med masser af puf!)

Et stort halssmykke kunne gøre dig mindre 'bar'.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg stemmer for mere puf, ingen halterneck og ingen bånd. Synes kjolen er SÅ smuk som den er, og den fremhæver det bedste ved din krop...

Men det er jo bare min mening! (...måske fordi min kjole også er stropløs og med masser af puf!)

Et stort halssmykke kunne gøre dig mindre 'bar'.

Jeg tror egentlig at jeg er tilbøjelig til at give ret i at bælte nok bare er for meget med blonden. Puf er efter min mening altid godt. Men det kræver at kjolen er gearet til sådan et skørt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, tror det bliver uden bånd, med stropper og mere puf... det er også som om kjolen er lavet til mere puf.... som om der er lidt for meget stof i forhold skørtet :angry: men hvilket skørt skal jeg vælge så??? Det jeg har på på billederne er med 2 ringe forneden.... men kan dette fra Ebay mon bruges??? Tror i det giver mere fylde ???

http://cgi.ebay.com/3-hoop-2-layer-White-W...#ht_3591wt_1025

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, tror det bliver uden bånd, med stropper og mere puf... det er også som om kjolen er lavet til mere puf.... som om der er lidt for meget stof i forhold skørtet :angry: men hvilket skørt skal jeg vælge så??? Det jeg har på på billederne er med 2 ringe forneden.... men kan dette fra Ebay mon bruges??? Tror i det giver mere fylde ???

http://cgi.ebay.com/3-hoop-2-layer-White-W...#ht_3591wt_1025

Jeg havde nok valgt et skørt, der er lidt dyrere (de er jo stadig billige) og være sikker på kvaliteten - har oplevet nogle af de billigste skørter på Ebay var noget crap. Det der ser egentlig ok ud, men jeg ville nok vælge et med en anden lukning i livet.

Jeg havde et ret stort skørt på med 3 ringe i stil med det du viser. Så kan du vurdere om det vil kunne være under kjolen - Du kan alternativt spørge sælger om diameter på ringene :cheerleader3: Hov kan se at nederste ring er 31" i diameter på det du har kig på.

post-36326-1269601375.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har valgt et dyrere skørt med slæb indtil vi skal danse. Så bliver kjolen 'hægtet op' og jeg skifter til sådan et billigt skørt fra ebay, som du har kig på. Det er ganske udemærket, og det giver den effekt jeg ønsker til kjolen. Det billigt skørt er dog ret kort, så jeg vil råde dig til lige at få mål på skørtet inden du bestiller ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg har valgt et dyrere skørt med slæb indtil vi skal danse. Så bliver kjolen 'hægtet op' og jeg skifter til sådan et billigt skørt fra ebay, som du har kig på. Det er ganske udemærket, og det giver den effekt jeg ønsker til kjolen. Det billigt skørt er dog ret kort, så jeg vil råde dig til lige at få mål på skørtet inden du bestiller ;)

Bare husk at et almindelig skørt som det der ikke skal gå helt ned til gulvet. Pssst... Har du prøvet at sidde ned i det skørt med slæb? Jeg havde også sådan et og det var ikke nemt at sidde på en stol (bare så du øver lidt inden kirken)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har valgt et dyrere skørt med slæb indtil vi skal danse. Så bliver kjolen 'hægtet op' og jeg skifter til sådan et billigt skørt fra ebay, som du har kig på. Det er ganske udemærket, og det giver den effekt jeg ønsker til kjolen. Det billigt skørt er dog ret kort, så jeg vil råde dig til lige at få mål på skørtet inden du bestiller ;)

Bare husk at et almindelig skørt som det der ikke skal gå helt ned til gulvet. Pssst... Har du prøvet at sidde ned i det skørt med slæb? Jeg havde også sådan et og det var ikke nemt at sidde på en stol (bare så du øver lidt inden kirken)

Hi hi det fandt jeg også ud af da jeg skulle prøve at sætte mig ned :angry: Tror også jeg skal træne det lidt, for det kommer nok til at se rigtig sjovt ud! Men det giver altså bare kjolen den helt rette effekt.

Ved godt skørtet ikke skal å helt ned til gulvet, det gør mit bestemt heller ikke. Men det skulle bestemt heller ikke være kortere! Så det var bare lige til en orientering, da de fleste piger herinde nok er højere end mig (162 cm) :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer