mibz

Hmmm....

5 indlæg i dette emne

Hey piger....

Ku godt tænke mig at høre hvad i gør med følgende:

Hvis i har børn, skal de så køre sammen med jer, i samme bil væk fra kirken?

- ka ikk helt beslutte mig.. synes både og. Desuden er det en gammel, åben bil og er slet ikke sikker

på at et barnesæde kan sættes i (det sku jeg måske egentlig få undersøgt først)..

Skal i have taget/fik taget billeder sammen med præsten også?

- ved ikke om det er normalt, men ku egentlig godt tænke mig det da jeg kender hende gennem flere år.

Hvad siger i når middagen er slut, udover velbekomme?

Vil i fortælle hvornår der er kaffe eller hvilke info giver i?

:smilie_oster05:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey piger....

Ku godt tænke mig at høre hvad i gør med følgende:

Hvis i har børn, skal de så køre sammen med jer, i samme bil væk fra kirken?

- ka ikk helt beslutte mig.. synes både og. Desuden er det en gammel, åben bil og er slet ikke sikker

på at et barnesæde kan sættes i (det sku jeg måske egentlig få undersøgt først)..

Skal i have taget/fik taget billeder sammen med præsten også?

- ved ikke om det er normalt, men ku egentlig godt tænke mig det da jeg kender hende gennem flere år.

Hvad siger i når middagen er slut, udover velbekomme?

Vil i fortælle hvornår der er kaffe eller hvilke info giver i?

:smilie_oster05:

nu har jeg ikke selv børn, men min niece på 11 sov sammen med mig hos min forældre op til bryllupsnatten, og var sammen med mig hele dagen inden det hele gik løs. Det vil så sige, at hun kørte i bilen med mig, da vi skulle til kirken, men også med til lokationen, og videre derfra :-)

Vi fik ikke taget billeder af os sammen med præsten efter vielsen, men har en del billeder fra før vielsen, hvor min mand og hans forlover er sammen med præsten, og en del under vielsen, hvor vi står ved alteret og præsten prædker, du kan evt. se min bryllupsberetning, der er et link i min signatur i bunden af min besked.

og efter middagen, eller da vi var ved at være færdig, der ringede toastmasteren på sin klokke og fortalte, at der efter kort tid ville være brudevals og så ville der være kaffe og kage, samt dans og fadøl og spiritus

0

Del dette indlæg

Min mand har 2 børn på 9 og 11. De tilbringer morgenen med far herhjemme, men sjeg nok sover hos min mor. De kører/går så med far op til kirken.

Efter kirken kører vi uden børn ud og bliver fotograferet. Regner med nogen af vores forældre kan tage børnene med hjem til receptionen.

Fra receptionen satser jeg på at min far kører os ud til feststedet, da manden ikke synes han selv skal køre bil den dag... Der skal nok være plads i en anden bil til børnene. Om ikke andet vores egen, som jeg satser på min fars kone kører ud, så vi har den at køre hjem i dagen efter.

Min far er dog ikke indviet i planen endnu, men det er sådan jeg har forestillet mig det :rolleyes:

Regner ikke med at præsten skal med på billederne, udover dem der bliver taget i kirken, hvor hun automatisk er med på. Men ejg har heller ikke noget forhold til vores præst.

Efter middagen vil vi nok fortælle at der er brudevals, kaffe og bryllupskage i lokalet nedenunder. Det har vi ikke tænkt så meget over endnu.

0

Del dette indlæg

Hej....

Min tilkommende har tre børn. Vi har aftalt med fotografen at han tager nogle billeder af os sammen med børnene foran kirken (eller i kirken afhængig af vejret.) Her vil der også blive taget billeder af os sammen med vores forældre. Efterfølgende kører vi alene til location stedet og får taget billeder (dette er også hvad fotografen klart foretrækker, da børn ofte regel bliver utålmodige og mor- og farsyge når billederne skal tages.... Så vi mener at børnene får mere ud af at tage med bedsteforældrene i forsamlingshuset og så får tid til at lege med de andre børn...

Regner ikke med at vi skal have tage billeder sammen med præsten....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

efter kirken kører min mand og jeg alene afsted hen til receptionen, når vi skal have taget billeder kommer alle børnene ( mine to sønner, mine to niecer samt min nevø) med i bilen sammen med "barnepigen" der skal sidde ved siden af chaufføren. Vi har lejet en limosine hvor der er plads til 8 pers. Så starter vi med at tage billeder hvor børnene er med og efterfølgende får vi taget billeder alene.

Jeg tror nu nok det skal gå at have børnene med, min ældste er 14 år og min nevø er 16 år og min ældste niece er 9 år, så det er kun de to små der kan volde problemer og der er storebrødrene guld værd for de er så gode til at underholde de små.

Herefter kører vi alle til feststedet.

Regner med at Toastmasteren siger velbekomne m.v.

Hanne

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer