Milje

from Miss Hede to Mrs. Hede Jørgensen

113 indlæg i dette emne

Nøj hvor jeg glæder mig til jeg skal være Mrs. istedet for miss.

Jeg syntes det er dejligt, med et forum hvor man kan blive inspireret af alle jer skønne brudes kreative ideer og skønne billeder. Derfor har jeg langt om længe, valgt at oprette min helt egen tråd :)

Dato for bryllup:

19. juni 2010

Sted:

Isenvad kirke

25zqlnb.jpg

Reception:

Holdes til søs på "mågen"

2hq4g89.jpg

Stedet hvor festen skal holdes:

Resturant 1a i Silkeborg

2v1xoah.jpg23gxp1f.jpg10fywe1.jpg

Invitationerne er sendt - vi har inviteret 70 personer. Desværrer fik jeg ikke taget billeder af dem :hug:

Farvetema: Lilla sort og sølv

Redigeret af Milje
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kjolen

Først var valget faldet på en silkekjole fra Lilly, men det føltes bare ikke 100% rigtigt. Så fik miss-lena de skønneste tyl-kjoler hjem... og en af dem blev min :)

2v3lpwy.jpgoan2ie.jpg

Elsker min kjole!!

Redigeret af Milje
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Inspiration til min skønne kommende mand:

dy1wd3.jpgehkj7n.jpgi1kylw.jpg

Jeg har også fortalt min mor, hvilken buket jeg gerne vil have - og der er printet billeder ud til manden.... så håber at få lidt indflydelse ;)

Redigeret af Milje
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først ser jeg, I skal vies i Isenvad Kirke (har boet i Ikast), så opmærksomheden blev skærpet - reception på Mågen (det overvejede vi også, men holder det hjemme) hmm... spændende... og så så jeg jeres fantastiske feststed; der skal vi også holde det!! :) Og vi glæder os tit og ofte over at have fundet så lækkert et sted! Så det er vist selvsagt, jeg ser rigtig meget frem til at følge din videre planlægning :hug: Håber du vil dele, om stedet levede op til forventningerne, da du skal giftes før os.

Til sidst; SMUK BRUDEKJOLE (- Jeg har selv købt en tyldrøm ;) )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først ser jeg, I skal vies i Isenvad Kirke (har boet i Ikast), så opmærksomheden blev skærpet - reception på Mågen (det overvejede vi også, men holder det hjemme) hmm... spændende... og så så jeg jeres fantastiske feststed; der skal vi også holde det!! :) Og vi glæder os tit og ofte over at have fundet så lækkert et sted! Så det er vist selvsagt, jeg ser rigtig meget frem til at følge din videre planlægning :) Håber du vil dele, om stedet levede op til forventningerne, da du skal giftes før os.

Til sidst; SMUK BRUDEKJOLE (- Jeg har selv købt en tyldrøm ;) )

Selvfølgelig vil jeg dele med dig :(

Vi har set rigtig mange mulige steder til festen - men da vi så resturant 1a var vi solgte! Jeg glæder mig så meget til at skulle holde vores bryllup der.

Jeg har også kun hørt postivt om stedet - sikker på de lever op til det :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sko:

Ja jeg har købt disse sko til kjolen. Syntes det er kedeligt, at det hele skal være hvidt, så derfor skal der lidt farve på

mvkswh.jpg

Men så blev jeg inspireret af "de blå sko" - altså sådan nogen måtte jeg også eje. Så i dag kom posten med en pakke. Og her er der hvad pakken indeholdte:

25zj6yx.jpg

Jeg er vilde med de sko!! Og heldigvis passer de perfekt.

Pynt:

posten havde også en pakke mere med til mig. Vil i se hvad den indeholdte???

Disse fine spænder. Regner med, at den ene skal side på mit sorte bælte

2ile96p.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sko:

Ja jeg har købt disse sko til kjolen. Syntes det er kedeligt, at det hele skal være hvidt, så derfor skal der lidt farve på

mvkswh.jpg

Men så blev jeg inspireret af "de blå sko" - altså sådan nogen måtte jeg også eje. Så i dag kom posten med en pakke. Og her er der hvad pakken indeholdte:

25zj6yx.jpg

Jeg er vilde med de sko!! Og heldigvis passer de perfekt.

Pynt:

posten havde også en pakke mere med til mig. Vil i se hvad den indeholdte???

Disse fine spænder. Regner med, at den ene skal side på mit sorte bælte

2ile96p.jpg

Girl power for blå sko!!!!!

- dette er mine :)

post-39114-1270811574.jpg

Redigeret af Miss-Mette
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det har ikke så meget med bryllup. at gøre.... men vil nu alligevel dele en stor glæde med jer.

Vi er igang med at ansøge om adoption og i dag dumpede der et fantastisk brev i vores postkasse.

Vi er blevet godkendte til fase 1 (der er 3 i alt) Så et skridt i den rigtige retning. FEDT!!! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da bare en vildt fantastisk ting. Jeg ved ikke så meget om adoption, men jeg ved at det er svært og en lang proces, så det er da en virkelig stor ting, der dumpede ned i postkassen

TILLYKKE :)

TAK :hug:

Ja det er en lang og hård proces - ikke mindst alt det vi har været igennem inden vi kom dertil.

Men nu er vi påvej mod, at få opfyldt et meget stort ønske om at blive forældre. Så ja det brev var virkelig en STOR ting :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til og Tillykke med det kommende bryllup. Jeg synes I har valgt en rigtig god dato! :)

Jeg bor selv i Silkeborg området, og hvad bedre end recption på en af Silkeborgsøerne og fest med udsigt over vand og by?!? :hug:

Vi skal holde festen på Hotel Himmelbjerget, hvor vi og en del gæster også skal overnattte. Vi får den skønneste udsigt ud over skovene og lidt vand. :)

Glæder mig til at følge dig frem til vores store dag. :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Velkommen til og Tillykke med det kommende bryllup. Jeg synes I har valgt en rigtig god dato! :)

Jeg bor selv i Silkeborg området, og hvad bedre end recption på en af Silkeborgsøerne og fest med udsigt over vand og by?!? :hug:

Vi skal holde festen på Hotel Himmelbjerget, hvor vi og en del gæster også skal overnattte. Vi får den skønneste udsigt ud over skovene og lidt vand. :)

Glæder mig til at følge dig frem til vores store dag. :(

Hvor hyggeligt med en "dato-brud" og lidt sjov vi begge befinder os i Silkeborg på den store dag.

Hotel Himmelbjerget er også et dejligt sted - vi var også forbi og se det. Dog kun udefra.

Nøj hvor jeg glæder mig til den store dag

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Velkommen til og Tillykke med det kommende bryllup. Jeg synes I har valgt en rigtig god dato! :)

Jeg bor selv i Silkeborg området, og hvad bedre end recption på en af Silkeborgsøerne og fest med udsigt over vand og by?!? :hug:

Vi skal holde festen på Hotel Himmelbjerget, hvor vi og en del gæster også skal overnattte. Vi får den skønneste udsigt ud over skovene og lidt vand. :)

Glæder mig til at følge dig frem til vores store dag. :(

Hvor hyggeligt med en "dato-brud" og lidt sjov vi begge befinder os i Silkeborg på den store dag.

Hotel Himmelbjerget er også et dejligt sted - vi var også forbi og se det. Dog kun udefra.

Nøj hvor jeg glæder mig til den store dag

Det viste sig jo også at det var optaget til os :cheerleader3:

Vi var også nede at besøge hotel Julsø. (ligger lige der hvor hjejlen lægger til) Og det er en oplagt mulighed hvis man sejler med hjejlen (eller en af de andre) fra Silkeborg. Det eneste der gjorde at vi IKKE valgte dem var fordi der ikke var overnatningsmulighed på restauranten. De var ellers rigtig søde og imødekommende da vi hentede tilbud fra dem, men da alle vores gæster har mindst en times kørsel måtte vi altså finde et sted med overnatning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I morgen forventer jeg, at min kjole kommer med posten.... :)

Jeg glæder mig til at prøve den igen, og vise den til min mor og bedste veninde. De har set billeder - men det er jo altid noget andet, at se den "live".

Så i morgen har jeg ingen andre planer, end at vente på posten... :mailbox:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja jeg har jo lagt et billede ind, af de smykker jeg forventer jeg skal have på.

Men min søde bedstemor døde for 1 mdr. siden og nu har jeg arvet en flot guldkæde af hende - og den betyder jo en stor del for mig. Syntes tanken om, at bære den på min bryllupsdag ville være sød.... men det hårsmykke jeg har forelsket mig i er sølv. Sikke et dillema.

Her er de smykke kombinations muligheder, jeg overvejer i tiden:

w9y8g8.jpgjq26vp.jpghvqxz6.jpg

Når min kjole kommer, må jeg prøve de forskellige smykker sammen med, og derefter tage beslutningen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Projekt bordkort starter snart.

I går bestilte jeg 70 favor æsker i lilla, som skal fungere som bordkort. Rundt om æskerne skal der binden et sort bånd + et lilla bånd med sølv kant, hvor vores navne + vielsesdato er printet på.

1z5i0sm.jpg295qzwx.jpg

I æskerne er min plan, at følgende indhold skal i:

- mini arcipanbrød

- bolche

- tyggegummi

- sikkerhedsnål

- plaster

- parfume (til pigerne)

- kondom (til mændene)

- et børnecitat

Jeg glæder mig til at komme igang med projektet :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kjole kom i går :cheerleader3:

Den var lige så fantastisk som første gang jeg prøvede den :heart:

Om lidt skal jeg forbi en skræder med den, så den kan blive lagt op. Glæder mig til at få den tilbage i den rette længe, så man rigtig kan se hvordan kjolen falder og sidder når den er rettet til.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer