kenneth&sara

Hjælp mig piger

6 indlæg i dette emne

Hej hej

Vi er så heldig at vores fælles vennepar har et fadøls anlæg med 2 haner på et bord som vi har fået lov at låne uden beregning :cheerleader3: Men nu sidder vi og bliver i tvivl hvor meget øl/hvor mange fustager vi skal købe???

Vi bliver 37 voksner mennesker til bryllup..

Hvad tror i??

Og til jer der bruger fadøls anlæg, hvad gør i under middagen?? Altså skal folk selv gå op efter øl hvis de vil have det til maden, eller har i kander på bordene eller??? Hvad gør i??

Håber på hjælp :D

Kram Sara

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var jeg dig, ville jeg sørge for rigeligt af det :cheerleader3: Man kan jo altid aflevere ikke-åbnede fustager tilbage...

Umiddelbart tror jeg, at det ikke ville blive drukket mere end to... Men jeg ville altid have en i baghånden :heart:

Vi skal også have fadølsanlæg, og der vil blive høflig selvbetjening. Laver man kander, kan øllen stå og blive "flad" og lunken - Og det dejlige ved fadøl er jo netop den kolde og "friske" øl :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er 25 l i en fustage. Men regn med 24 for hvis folk ikke er vant til at hælde fadøl op er der altid lidt spild.

Hvor meget der bliver drukket afhænger af hvad I ellers skal have og hvem gæsterne er. Så mon ikke to fustager er nok?

KH Frk R

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Køber man special øl eller økologisk øl kan det ikke afleveres tilbage. Literantallet i de fustager er ofte også lavere (19 l)

Vi var omkring det samme antal gæster og der blev max drukket 2 fustager (vi havde dog 4 i alt just in case). Der var dog også drinksbar, så det afhænger jo nok af hvad der ellers serveres.

Ved maden blev der serveret vin og sodavand. Øldrikkerne måtte selv rejse sig (det var dog ganske få der ikke drak vin) :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

min kæreste har været gift før... de var 60 personer, mange meget tørstige mænd og der var fest til kl 4 om morgenen fra tidlige eftermiddag, der blev ikke tømt 2.... så hvis i køber 2 er det RIGELIGT...

hvis i vælger specielle lækre special øl skal i nok regne med der går mere, desuden er speciel øl ankere også ofte mindre..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer