Guest finken83

Karen Og Oliver 2011

281 indlæg i dette emne

Jeg havde en helt fantastisk polterabend selvom halvdelen af festen var syg :rolleyes: Jeg skal nok lave en beretning, men tænker lige jeg vil vente til jeg har fået billederne.

De sidste dage har været utrolig stressende. Jeg nævner i flæng.

Ødelagt slør

Juke-box der ikke virker

Præsten smider papirerne væk

Sangerinden melder sig syg

Osv

Osv

Men jeg GLÆDER mig helt vildt til i morgen. Er blevet helt god til at afværge kriser :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer