Guest finken83

Karen Og Oliver 2011

281 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Save the date

Føler mig som en anden copycat, men synes bare designet er så fint og perfekt til vores tema. Har prøvet at ændre i det flere gange, men originalen er nu den bedste. Så jeg siger TAK til den brud, som har lavet vores STD kort :heart:

Kanten er lidt tyk, men har hørt fra andre, at vistaprint kan være lidt vilde når de beskærer. Så må vi selv i gang med skæremaskinen bagefter, hvis det er nødvendigt. Kortet skal printes på magnetpapir.

post-42234-1272913280.jpg

Redigeret af finken83
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fotograf

Juhuu har endelig fundet en fotograf, der kan tage den slags billeder jeg drømmer om, inden for vores budget. Hun er normalt reklamefotograf, men vil til at lave bryllupsbilleder. Så er det bare at holde øje med hendes hjemmeside hen over sommeren og se om billederne lever op til forventningerne.

Link til fotografen

Liste til den professionelle fotograf (vielse og parfotos)

- bruden bliver ført op

- præstens tale

- Giv hinanden hånd derpå

- brud og gom går ud sammen

- fællesfoto af alle der er kommet foran kirken

- brud alene

- gom alene

- brud og gom

- Alle gæster på feststedet

Liste til amatørfotograferne (før-vielsen og fest)

- formiddagen

- brudekjolen der hænger fremme

- brudekjole-detaljer

- bruden gør sig klar til kirken: kjolen tages på, frisør og makeup

- gommen gør sig klar til kirken

- bordene før gæsterne kommer

- maden

- alle der holder en tale

- brud og gom kysses af gæsterne

- bordherre og borddame eller par/familiefotos

- kagen skæres

- gavebordet

- brudevalsen

- sløret/sokkerne klippes

- brudeparret kører væk

Redigeret af finken83
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes altså du har en god stil :heart:

Tak Miss-Lena og i lige måde, men det ved du jo :)

Jeg tænkte på, du er ikke tilfældigvis faldet over dit hårsmykke i guld? Synes bare det er så fint og ret hyggeligt som det går på omgang herinde :fløjt:

Tror kun hun laver det i "sølv"

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20 spørgsmål til præsten

1. Gennemgang af hele forløbet

2. Hvornår åbnes kirken for gæsterne?

3. Hvad tid skal gom og forlover ankomme til kirken?

4. Hvor lang tid kommer selve vielsen til at tage?

5. Vil der være andre vielser i kirken samme dag?

6. I givet fald hvornår og kommer det til at berøre os?

7. Stoleopstilling ved alteret?

8. Skal jeg komme for sent?

9. Hvor meget skal jeg komme for sent?

10. Hvilke muligheder er der for organist/kor?

11. Skal vi betale noget for kordegn og organist/kor?

12. Salmer/egne udvalgte sange?

13. Sørger vi for oppyntning af kirken?

14. Hvornår kan kirken blive pyntet med blomster?

15. Hvor mange stolerækker der der i kirken?

16. Må der tages billeder / video i kirken?

17. I givet fald er der tidspunkter der ikke må tages billeder på?

18. Må vi have en til at synge i kirken?

19. Må der tages billeder i kirken af os efter vielsen?

20. Må vi få en kopi af din tale efter vielsen?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Save the date

Føler mig som en anden copycat, men synes bare designet er så fint og perfekt til vores tema. Har prøvet at ændre i det flere gange, men originalen er nu den bedste. Så jeg siger TAK til den brud, som har lavet vores STD kort :cheerleader3:

Kanten er lidt tyk, men har hørt fra andre, at vistaprint kan være lidt vilde når de beskærer. Så må vi selv i gang med skæremaskinen bagefter, hvis det er nødvendigt. Kortet skal printes på magnetpapir.

post-42234-1272913280.jpg

Og så lige blærerækken inden de ryger afsted. Vi droppede vistaprint. Det viste sig at være billigere at lave dem selv. I stedet bestilte vi magnetpapir fra incklub.

post-42234-1273271416.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes ikke der er lagt billeder ind fra vores tur i odense??? :thumbsupsmileyanim:

Forresten læste jeg lige følgende i en anden zilla's planlægningstråd:

"cala-liljer, blomsterbinderen gjorde obs på at nogen er allergiske overfor saften fra deres stikle samt at den kan plette, så hun lukkede stilkeenderne med klar neglelak så saften ikke løb ud."

:blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Første kjoleprøvning

I går tog jeg med en veninde til Glamour i Vejle. De havde mange fine kjoler, men der var slet ikke nok tyl :blush: Den meget søde ekspedient ringede til Glamour i Odense for at høre om de havde tylkjoler hjemme. De havde de og de kunne tage os med det samme. Vi skyndte os til Odense og jeg fik prøvet flere kjoler. Her er den jeg synes var den fineste. Alt for stor, but you get the picture. Kjolen hedder Litchy men jeg har ikke kunnet finde modelbilleder af den.

post-42234-1273941853.jpg

post-42234-1273941877.jpg

post-42234-1273941896.jpg

Kjolen var rigtig fin og det er også tæt på at være den rigtige, men prisen (9000) er alt for høj for en kjole hvor jeg alligevel ville ændre flere ting. Derfor har jeg besluttet at bestille fra Kina. Det bliver så spændende.

Redigeret af finken83
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er da flot - men hold op hvor skørtet minder om den ene jeg havde.... (bare nok med mindre tyl oven i købet)

Det bliver spændende med Kina-eventyr. Det er rigtig sjovt at prøve og jeg kan kun anbefale det... (der er dog selvfølgelig faldgrupper, man skal være opmærksom på - vigtig ting er at være ekstrem præcis i beskrivelsen også mht stofforbrug).

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bare at den er super flot og den klæder dig perfekt. :blush:

Kan godt forstå, at du synes 9000,-kr er meget.

Men hvis du bestille i kina tror jeg det er vigtigt at du læser og kigger på trådende herinde

så du ved hvad du skal passe på.

( som Miss Lene også skriver ! )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg synes bare at den er super flot og den klæder dig perfekt. :blush:

Kan godt forstå, at du synes 9000,-kr er meget.

Men hvis du bestille i kina tror jeg det er vigtigt at du læser og kigger på trådende herinde

så du ved hvad du skal passe på.

( som Miss Lene også skriver ! )

Tak for de rosende ord :thumbsupsmileyanim: Jeg tror jeg har læst samtlige kina-tråde efterhånden og selvfølgelig kan man blive skuffet, men så vidt jeg kan læse, sælger man bare de kjoler, der ikke lever op til drømmen. Synes egenlig ikke jeg har så meget valg, da jeg ikke kan finde den perfekte kjole i Danmark. Jeg er meget mere til de amerikanske modeller :thumbsupsmileyanim: Så står valget jo bare imellem en kinesisk eller dansk skrædder.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer