Zinfull

Nina og Jussi

43 indlæg i dette emne

Hvis du/i vil se et eksempel på den slags STD kort din kommende mand snakker om kan du prøve at se i min planlægning, der har jeg lavet netop sådan nogle. de er dog ikke taget i en rigtig automat, men leget lidt med efterfølgende i photoshop så det bare ligner ;)

Redigeret af metteholm
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan vi mødte hinanden

Vi spiller begge to et online spil der hedder World of Warcraft... Vi var så tilfældigtvis begyndt at spille med den samme gruppe mennesker (også kaldet en "guild")..

Nogle af dem i vores guild besluttede så at holde en weekend hvor vi alle kunne mødes i den virkelige verden. Jeg tror vi endte med at møde ca. 80 mennesker op så det var en stor begivenhed...

Weekenden er hyggelig og jeg prøver et par gange at få en samtale i gang med en sød fyr, men han virker en smule afvisende.. Jeg tænker ikke videre over det og alt i alt er det en super weekend..

Nogle uger senere lægger jeg mærke til at han altid er online og spiller sent om natten ligesom jeg selv gør (jeg er på det tidspunkt arbejdsløs).. Vi begynder at chatte en del sammen og kommer til at snakke om det at gå på date.. Han kommer fra Belgien hvor det er meget normalt at date, lidt ligesom man ser i amerikanske film.. Jeg fortæller at jeg ikke rigtigt kender til det, da det ikke er noget man gør her i danmark, eller i hvertfald ikke der hvor jeg kommer fra...

Da det snart er valentins dag spørger han mig lidt i sjov om han så ikke skal tage mig med på date der.. Det siger jeg ja til, da jeg jo har mødt ham før og det kunne da være meget hyggeligt..

2 uger inden valentins dag er det også hans fødselsdag.. Han fortæller at han normalt laver noget sjovt og spændene på fødselsdage men han har ikke rigtigt planlagt noget i år.. så jeg siger jeg da nok kan lave en kage til ham hvis han gider tage fra kbh til falster for at få den..

Så dagen før hans fødselsdag kommer han ned til mig, med store indkøbsposer fyldt.. Han laver mig en dejlig middag og vi hygger med at se dvd film og snakke.. Dagen efter laver vi lagkage og er begge klart enige om at vi må ses igen snart..

Og her, lidt mere end 2 år efter, er vi så blevet forlovet :D

0

Del dette indlæg

Hvordan vi mødte hinanden

Vi spiller begge to et online spil der hedder World of Warcraft... Vi var så tilfældigtvis begyndt at spille med den samme gruppe mennesker (også kaldet en "guild")..

Nogle af dem i vores guild besluttede så at holde en weekend hvor vi alle kunne mødes i den virkelige verden. Jeg tror vi endte med at møde ca. 80 mennesker op så det var en stor begivenhed...

Weekenden er hyggelig og jeg prøver et par gange at få en samtale i gang med en sød fyr, men han virker en smule afvisende.. Jeg tænker ikke videre over det og alt i alt er det en super weekend..

Nogle uger senere lægger jeg mærke til at han altid er online og spiller sent om natten ligesom jeg selv gør (jeg er på det tidspunkt arbejdsløs).. Vi begynder at chatte en del sammen og kommer til at snakke om det at gå på date.. Han kommer fra Belgien hvor det er meget normalt at date, lidt ligesom man ser i amerikanske film.. Jeg fortæller at jeg ikke rigtigt kender til det, da det ikke er noget man gør her i danmark, eller i hvertfald ikke der hvor jeg kommer fra...

Da det snart er valentins dag spørger han mig lidt i sjov om han så ikke skal tage mig med på date der.. Det siger jeg ja til, da jeg jo har mødt ham før og det kunne da være meget hyggeligt..

2 uger inden valentins dag er det også hans fødselsdag.. Han fortæller at han normalt laver noget sjovt og spændene på fødselsdage men han har ikke rigtigt planlagt noget i år.. så jeg siger jeg da nok kan lave en kage til ham hvis han gider tage fra kbh til falster for at få den..

Så dagen før hans fødselsdag kommer han ned til mig, med store indkøbsposer fyldt.. Han laver mig en dejlig middag og vi hygger med at se dvd film og snakke.. Dagen efter laver vi lagkage og er begge klart enige om at vi må ses igen snart..

Og her, lidt mere end 2 år efter, er vi så blevet forlovet :D

Ej hvor er det bare fantastisk romantisk.

Knus fra hende, der også spiller WOW med sin kæreste.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så blev der fundet en dato.. Den 21. maj 2011 :cheerleader3:

Det var jo bare helt perfekt at både kirken og fest stedet kunne på den dato vi havde besluttet.

Det var nu lidt af en kamp at finde frem til den rigtige dato.., Kærestens familie rejser meget, har konfirmation og 5-6 fødselsdage lige i maj/juni måned 2011.. Og da en del af dem kommer fra Belgien skulle det jo gerne passe lidt sammen så de ikke skal rejse til danmark og hjem igen flere gange på en måned.

Og samtidig ville jeg gerne have at det bliver vores dag, alene.. Og da folk allerede ved at fx konfirmationen skal holdes først i juni ville jeg ikke have brylluppet til at ligge lige op ad..

Det kunne da nok have været praktisk og nemt for dem der skal rejse her op, men er bange for jeg ville føle at folk kom her op pga konfirmationen..

Tog en snak med min mor om det og hun sagde at det er min/vores dag.. så vi skal bare tage den dato vi selv vil og så lade være med at tage så meget hensyn til alle andre.. Man behøver selvfølgeligt ikke være en total bitch, men hun har jo ret i at vi skal gøre som vi gerne selv vil :loveflag:

Så nu glæder jeg mig bare over vi kunne få det super flotte feststed og kirken den 21. maj :iloveyou:

Festen skal holdes på www.norrevang.dk og kirken bliver Gyldenbjergkirke på NordFalster

0

Del dette indlæg

Hvor er det dejligt at i har fundet en dato! Vi ville også først have haft d. 21/5, men det blev d. 28/5 i stedet for :loveflag:

Vi havde også kig på Nørrevang, men det blev for bøvlet for os. Der er super hyggeligt og romantisk :cheerleader3: suk, hvor ville jeg gerne have holdt vores fest der også!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fandt lige disse søde små organze poser som jeg tænkte kan bruges til ris.. Så skal de fungere som rispose/bordkort..

Har også fundet nogle andre der liger disse, men i stedet for hjerter er der trykt swirls/snirkler..

Og hvis jeg nu kommer til at købe for mange kan man jo altid bruge resten til at opbevare alle mine 100-vis af krystal sten osv...

post-42597-1273155425.jpg

0

Del dette indlæg

Ih hvor hyggeligt, endnu en WoW spiller :loveflag: jeg spiller også med min kæreste, begyndte dog først efter vi blev kærester (mødtes på studiet). Fedt at I også vil have en handfasting i Skotland :cheerleader3: elsker den slags

Tillykke med forlovelsen og det forestående bryllup, glæder mig til at følge din planlægning

0

Del dette indlæg

Hmm.. efter mange overvejelser er vi kommet frem til at vi nok vil have hvid/lyse blå /sølv som farve tema..

Fandt en side en nogenlunde billigt karton på nettet og skulle lige til at bestille 300 stk A4, da jeg tænkte at det nok var bedre med en lidt mindre mængde.. Det kan jo være svært at se farven rigtigt på en computerskærm.. Så ente med at bestille en pakke med 10 forskellige farver i, 10 ark af hver farve.. (skal nok få resten brugt når jeg laver jule/fødselsdags kort og andet i den dur)..

Det er så kommet i dag og den blå farve duer bare slet slet ikke... Det er faktisk en super flot farve, men alt alt for 'kraftig' til invitationer osv..

Så nu laver jeg nok invitationerne i hvidt karton og printer teksten på lyseblåt printerpapir.. Har bestilt 2 pakker af 500 stk papir.. i en lyse blå og medium blå farve.. håber bare at en af de farver kan bruges...

Især fordi kæresten allerede er begyndt at undre sig lidt over jeg jeg næsten hver dag modtager en pakke med posten.. :loveflag: Og at gæste værelset nok snart bliver fyld op med ting :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Har brugt dagen i dag på at lave invitationer.. Altså at teste forskellige størrelser osv.. Vi har fundet frem til en som vi synes godt om, men den bliver nok en lille smule for hvid at se på.. (nu har jeg ikke lige kamera så kan ikke vise billeder endnu)

Tror vi må prøve at binde et lyseblåt silkebånd om eller noget i den stil, det kunne nok hjælpe på det..

Og så har vi haft kærestens forældre på besøg hele ugen, de tog hjem her i morges.. Selvom han har en dejlig familie kan det godt være lidt hårdt når svigermor flytter ind i mere end et par dage ad gangen :)

Hun har spurgt om jeg ville ud og kigge på brudekjoler når hun kommer igen i juni (i 14 dages tid).. Synes det var rigtigt sødt af hende at spørge, men regner da ikke med at købe kjolen før engang i vinter halvåret..

Hun snakkede også en del om at når hun kommer igen kan vi snakke bordpynt, invitationer osv... Jeg ved også godt at hun jo bare gerne vil hjælpe og være en del af det hele, men når jeg nu allerede stort set har bestemt hvad og hvordan jeg vil have det til at være... På den anden side bryder jeg mig heller ikke om at sige nej til alle hendes forslag, men jeg vil gerne have tingende på MIN måde..og er virkeligt dårlig til at sige nej, da jeg jo ikke vil gøre hende ked af det (plus at jeg jo bor gratis i deres ene hus )

Nå skulle bare lige lufte lidt tanker :)

Nina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lækkert at I har fået datoen på plads, lyder til du er godt i gang med planlægningen :) Glæder mig til at se hva du finder på af kreative ting, altid dejligt at falde over en fellow NFL-pige, osse selvom jeg er inkarneret Packersfan :)

0

Del dette indlæg

Har brugt dagen i dag på at lave invitationer.. Altså at teste forskellige størrelser osv.. Vi har fundet frem til en som vi synes godt om, men den bliver nok en lille smule for hvid at se på.. (nu har jeg ikke lige kamera så kan ikke vise billeder endnu)

Tror vi må prøve at binde et lyseblåt silkebånd om eller noget i den stil, det kunne nok hjælpe på det..

Og så har vi haft kærestens forældre på besøg hele ugen, de tog hjem her i morges.. Selvom han har en dejlig familie kan det godt være lidt hårdt når svigermor flytter ind i mere end et par dage ad gangen :)

Hun har spurgt om jeg ville ud og kigge på brudekjoler når hun kommer igen i juni (i 14 dages tid).. Synes det var rigtigt sødt af hende at spørge, men regner da ikke med at købe kjolen før engang i vinter halvåret..

Hun snakkede også en del om at når hun kommer igen kan vi snakke bordpynt, invitationer osv... Jeg ved også godt at hun jo bare gerne vil hjælpe og være en del af det hele, men når jeg nu allerede stort set har bestemt hvad og hvordan jeg vil have det til at være... På den anden side bryder jeg mig heller ikke om at sige nej til alle hendes forslag, men jeg vil gerne have tingende på MIN måde..og er virkeligt dårlig til at sige nej, da jeg jo ikke vil gøre hende ked af det (plus at jeg jo bor gratis i deres ene hus )

Nå skulle bare lige lufte lidt tanker :)

Nina

Hvis du allerede nu har prototyper på det kreative, så kan du jo vise det frem og sige at det ville være en god hjælp hvis I lavede det sammen. Prøv at fremlægge det som "Det her er hvad der skal laves, og sådan vil jeg/vi have det til at se ud" (bare på en pæn måde. :) )

Hvis sviger så har gode forslag, så kan hun jo komme med dem. Men hvis du har indkøbt materialer mm i jeres farvetema, så er der jo grænser for hvor meget hun kan lave om. Det kan jo også være at hun rent faktisk har nogle gode forslag til forberinger.

(jeg har netop siddet og bøvlet med vores menukort, fordi plan A ikke fungerer optimalt, og så er det da rart at have en at snakke med om nye muligheder.)

0

Del dette indlæg

Så du overvejede bånd på dine invitationer. Ved ikke om du kan bruge vores som inspiration. Jeg brugte organzabånd, da jeg syntes satin- eller silkebånd blev for tunge. Billederne er ikke sådan helt fantastiske.

KH frk R

PS: husk at tjekke om invitationen kan være i en standard kuvert, ellers kan det hurtigt blive rigtig dyrt

post-41741-1273443339.jpg

post-41741-1273443357.jpg

Redigeret af Frk R
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige tjekket og indbydelsen passer i små kuverter.. Man skulle næsten tro de var lavet til at passe da de passer helt perfekt :)

Overvejer om jeg skal bruge nogle timer på at tegne monogrammer på kuverterne.. Det vil tage noget tid, men vil også give en extra finish.

0

Del dette indlæg

Dejligt de passer i kuverterne.

Jeg kom et hvidt laksegl på bagsiden med vores fælles forbogstav. Jeg har købt lakken fra England og det er falsk lak så de går ikke i stykker når man sender det og lakken passer i en limpistol så det var super handy. Overraskende mange har omtalt lakseglet, så jeg synes godt det kan betale sig at gøre noget ud af kuverten. Og et håndtegnet monogram ville da være rigtig sejt.

KH frk R

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer