Kinai

Har brug for hjælp....

6 indlæg i dette emne

Hej piger.

Jeg skal til bryllup ved et godt vennepar her i maj, og har bestilt den vedhæftede kjole fra Kina (selvfølgelig :thumbsupsmileyanim: ). Kjolen bliver i lyserød.

Så er det jeg overvejer noget hårpynt.... men har lidt svært ved det. Jeg tænker umiddelbart en fascinator eller en enkelt blomst og har da et par ideer, som jeg vil vedhæfte her.

Hvad synes I...? kan noget af det bruges, eller har I andre gode råd eller ideer, så sig endelig til. Gerne med billede eller link :cheerleader3:

Kjolen

kjolen2.bmp

Redigeret af Kinai
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det øv, at de har ændret opsætningen, så billederne ikke bliver vist, men man i stedet skal hente filerne :thumbsupsmileyanim:

Nå, men sorry hvis billederne er blevet meget små. Jeg kunne ikke få dem lagt ind ellers....

Håber på hjælp!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det øv, at de har ændret opsætningen, så billederne ikke bliver vist, men man i stedet skal hente filerne :cheerleader3:

Nå, men sorry hvis billederne er blevet meget små. Jeg kunne ikke få dem lagt ind ellers....

Håber på hjælp!

Okay :thumbsupsmileyanim: så kan jeg bedre forstå, at jeg ikke kan få lagt billeder ind...vidste ikke, at de havde ændret opsætningen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer