Signef

Feststed- musik skrues ned kl. 2?

3 indlæg i dette emne

Hej,

jeg er i tvivl ang. valg af feststed.

Vi kigger på to steder, som ser ud til at være "lige gode", dog hælder vi en smule mere til det ene. Problemet her er, at det er et hotel, hvor der er værelser under festsalen. De ønsker derfor, at bandet skruer lidt ned for musikken efter kl. 2.

Jeg kan ikke finde ud af, hvor meget "lidt" indebærer- eller om det vil være et problem, jeg vil være træt af på dagen.

Hvad er jeres erfaringer?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kommer jo lidt an på hvad det er for en fest I gerne vil holde om det bliver et problem eller ej

Har I planer om at skulle feste natten lang, så kan det jo godt gå hen at blive et problem, men hvis I er mere til hygge, så er det jo ikke sikkert at det kommer til at genere jer. Men hvis I er til den vilde fest, så ville jeg nok være lidt betænkelig ved at skulle skrue ned for musikken. Men prøv at ringe til hotellet og hør hvad det rent faktisk indebærer så får du nok en bedre fornemmelse for om det kommer itl at genere den fest I gerne vil holde

Vi håber at kunne holde fest og lave ballade til den lyse morgen sammen vores gæster og derfor gik vi i vores valg af fest sted langt uden om steder der havde restriktioner ang tid på den ene eller den anden måde. Men det var fordi det vigtige for os var at festen kunne blive ved til den dør af sig selv.

0

Del dette indlæg

Det er meget almindeligt at der på feststeder i byområder eller i boligområder er begrænsning på. Nogle steder er det tilstrækkeligt at man lukker døre og vinduer. Andre steder er man mere restriktive og på enkelte steder er der sat lydalarmer op. Det ses af og til - men sjældent - at disse går igang blot snakken går lidt højt.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer