Beate007

hvor køber jeg farvet printerpapir?

10 indlæg i dette emne

farvet printerpapir?? jeg har jo tyv stjåldet EB81 ide til kirke-hæfter, vi skal have det hvide tykke blanke karton yderst, men så inden i skal der være endnu en folder med salmerne,, og det vil vi gerne have på rosa/pink/lysserødt printerpapir. nu gik jeg lige i panduro, de har papir til 5,- på ark! SLAP LIGE AF.... jeg skal bruge 70 ark ca.

så kan det købes på nette hvis der googles på farvet printerpapir,men på mange af de der kontor materialer sider er der mindste køb på 300,- ca. så selv om papiret koster 70,- for 500 sider kommer der lige gebyr på de sidste 230,-.........

kan du anbefale et sted at købe den slags. (jeg har kigget i boghandlen-det var lige så håbløst-grimmefarver og alt for dyre)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

farvet printerpapir?? jeg har jo tyv stjåldet EB81 ide til kirke-hæfter, vi skal have det hvide tykke blanke karton yderst, men så inden i skal der være endnu en folder med salmerne,, og det vil vi gerne have på rosa/pink/lysserødt printerpapir. nu gik jeg lige i panduro, de har papir til 5,- på ark! SLAP LIGE AF.... jeg skal bruge 70 ark ca.

så kan det købes på nette hvis der googles på farvet printerpapir,men på mange af de der kontor materialer sider er der mindste køb på 300,- ca. så selv om papiret koster 70,- for 500 sider kommer der lige gebyr på de sidste 230,-.........

kan du anbefale et sted at købe den slags. (jeg har kigget i boghandlen-det var lige så håbløst-grimmefarver og alt for dyre)

Fandt denne side... måske det kan bruges?

Redigeret af EB81
0

Del dette indlæg

Jeg har vist 100 ark lyserød (som jeg troede var lilla, men billedet snød...) som du kan købe? Jeg skal dog lige tjekke når jeg kommer hjem for bliver lige i tvivl om det er papir eller tyndt karton, men sig til hvis det har interesse! Du evt. hente det hos mig i Svogerslev ved Roskilde, så sparer du portoen.

0

Del dette indlæg

Ellers skal du tage i en af de gammeldags hobbyartikel-forretninger. Der er ikke mange tilbage af dem, men de findes. Vi har bl.a. en her i Kolding og de har bunker af farvet printerpapir i pakker a 500 stk.

Ellers har jeg selv engang købt noget i Bog&Ide, har både haft købt blåt, lyserød og lilla, så måske de stadig har og i din farve??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

godt at høre.. jeg skal til byen(KBH) imorgen, så må jeg lige lure i bog&ide og andre panduro hobby.

ellers var der et rigtig godt link fra EB81, hvor jeg kunne få noget i neon-pink :cheerleader3: og fragten ikke var skyhøj!!

0

Del dette indlæg

Jeg har vist 100 ark lyserød (som jeg troede var lilla, men billedet snød...) som du kan købe? Jeg skal dog lige tjekke når jeg kommer hjem for bliver lige i tvivl om det er papir eller tyndt karton, men sig til hvis det har interesse! Du evt. hente det hos mig i Svogerslev ved Roskilde, så sparer du portoen.

hej Mille - sorry jeg aldrig svarede dig, det skal være PINK. men tusind tak for tilbuddet!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De har billig papir på tilbud i lidl i denne uge. Almindelige papir er der 50 ark i en pakke til 20 kr. og karton er der 25 ark i en pakke til 20 kr.

tak, det kan jeg godt se - typisk når jeg nu lige igår morges har bestilt noget på nettet efter at have vandret flere provinsbyer tynde og ledt i mange mange boghandlere...

måske man skulle købe noget bare for at have på lager :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer