Guest chasør

Askepot ampuller

14 indlæg i dette emne

Ja nu tænkte jeg at jeg hellere måtte gøre noget, for de ampuller lød bare til at være geniale. Jeg søgte på nettet og fandt frem til en engelsk hjemmeside som forhandlede dem til den nette sum af 11,32 £ = 98,53 dkr og det er incl. fragt. Det lyder næsten for godt til at være sandt, men jeg har bestilt og betalt dem så nu må vi se om de dukker op :cheerleader3:

Ampullerne hedder "Mini-Lift Eclat Beauté"

Link til hjemmesiden:

http://www.jerseybeauty.co.uk/

Jeg skal nok melde tilbage når og hvis jeg modtager dem. Mener der stod de ville blive sendt samme dag hvis de havde modtaget bestillingen inden kl. 13

Redigeret af chasør
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg købte to askepot ampuller hos min kosmetolog af mærket Guinot til 159 kr. De er virkelig pengene værd. Hold da op min makeup holdt sig flot - på bare een ampul, så min kollega, der skal giftes d. 12.06.10 har fået den anden.

Dem jeg har bestilt er også af mærket "Guinot" :cheerleader3:

Hej,

Jeg er helt lost, hvad er de der ampuller i snakker om? Er det en crem man putter på inden makupen eller?

:loveflag:

Mvh Iona

Jeg har i forskellige tråde herinde læst mig frem til at det er intet mindre end en tryllecreme !! Den skulle kunne stramme huden lidt op og gøre maceuppen som lægges ovenpå mere holdbar

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kommer normalt til at skinne ret hurtigt, når jeg bruger make up, men med ampullen både undgik jeg at skinne og man kunne ikke se forskel på da make uppen blev lagt og da kl. var 3 om natten. Den sad bare så perfekt. Kun lipglossen skulle påføres jævnligt.

Pia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er ampullerne modtaget. Egentlig en okay leveringstid, så nu glæder jeg mig til at komme til at bruge dem.

Nu er spørgsmålet så bare hvordan sådan en skal bruges. Den lille brugsvejledning på pakningen er jo ikke på dansk, men som jeg forstår det skal makeuppen på lynhurtig efter man har brugt en ampul. Passer det ? (jeg er ikke så øvet =læs langsom med foundation) Skal man putte ampullen på med fingrene ? Putter I foundation på med fingrene ? HJÆLP

Redigeret af chasør
0

Del dette indlæg

Hejsa

Har lige købt ampuller i dag, så jeg er klar til på lørdag :rolleyes::cheerleader3:

På indlægssedlen står der at den skal på umiddelbart før make-uppen, man skal lige mærke at den er tør. Og så skal man ellers bruge sin normale dagcreme, og så bare på med foundation og make-up :balloons::(

I øvrigt skal askepot serummet bare påføres med fingrene. Til foundation bruger jeg gerne selv en svamp, men der er jo mange muligheder for hvad man helst vil, og bedst kan lide :)

Håber det kunne bruges :blink:

Redigeret af SnubleFugl
0

Del dette indlæg

Hejsa

Har lige købt ampuller i dag, så jeg er klar til på lørdag :rolleyes::cheerleader3:

På indlægssedlen står der at den skal på umiddelbart før make-uppen, man skal lige mærke at den er tør. Og så skal man ellers bruge sin normale dagcreme, og så bare på med foundation og make-up :balloons::(

I øvrigt skal askepot serummet bare påføres med fingrene. Til foundation bruger jeg gerne selv en svamp, men der er jo mange muligheder for hvad man helst vil, og bedst kan lide :)

Håber det kunne bruges :blink:

Jeg håber du vil lægge dine erfaringer ind her så vi kan se hvordan det er gået.

KH frk R

0

Del dette indlæg

Hej tøser :rolleyes:

Jeg ville ind og bestille de ampuller på den side I havde linket til -men da jeg skulle til betalingen kom det der verified by visa frem, som jeg mener der er advaret i nyhederne om - fordi man skal oplyse sine sidste 4 cifre i sit personnummer - har I gjort dette ?

Eller kender i andet billigt sted at handle dem ?

kh CAmilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej tøser :rolleyes:

Jeg ville ind og bestille de ampuller på den side I havde linket til -men da jeg skulle til betalingen kom det der verified by visa frem, som jeg mener der er advaret i nyhederne om - fordi man skal oplyse sine sidste 4 cifre i sit personnummer - har I gjort dette ?

Eller kender i andet billigt sted at handle dem ?

kh CAmilla

Hej Camilla,

Jeg har 2 ampuller, men skal kun bruge den ene, så du kan evt. købe den ene for 65 kr. incl. porto? Send mig en PB hvis du er interesseret.

0

Del dette indlæg

Askepot ampuller skal påføres med fingerne i hele ansigtet og huske også øjenlåg.( bare brug fingre)

Vent til det er tørt, gem gerne en lille smule, og bland det med foundation.

Foundation bliver pænets hvis man bruger en pensel ( kan også bruge en svamp, men gør den våd og vrid den godt så der ikke er vand i men bare fugtig, det gør at det ikke er så "kunstigt ud" ) :)

1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer