mille1981

Hovsa...

12 indlæg i dette emne

Jeg har jo købt en fantastisk kjole, men som jeg stadig ikke kan lukke (mindre sygdomsforløb satte en stopper for min vilje til vægttab, men er på rette kurs nu igen).

For at jeg ikke skal stresse over en kjole jeg ikke kan lukke, blev vi enige om at købe en kina-kjole. Og ja, til de priser, så blev det altså til 2...

Her er farvoritten:

post-39816-1273235466.jpgpost-39816-1273235474.jpg

Redigeret af mille1981
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

WAU jeg er helt solgt på nr 1, hvor har du fundet den flotte kjole henne...?

De er fra ebay - sælgeren hedder we-can365. Hun har kun solgt 165 kjoler, men har rimelig gode anmeldelser, så satser på det går godt :)

wauw hvor smukke kjoler.... glæder mig til at se dem på dig.... elsker nummer 2 kjolen

Tak :cheerleader3: Jeg glæder mig også SÅ meget til at få dem!

Ihh, din bridezilla :iloveyou:

Ej, jeg kan godt forstå jeres begrundelse. Synes de er smukke begge to, men er mest til nr. 1 (er ikke en tylpige selv...)

Jeg er heller ikke den store tyl-pige, men tænkte at jeg blev nødt til at prøve, nu når jeg alligevel skulle batale fragt og fortoldningsgebyr. Så var det ikke den store udgift med en ekstra kjole.

Men det er bare rart at vide at jeg har noget jeg kan trække i, hvis jeg nu ikke kan passe min kjole.

Super flotte kjoler, Mille.

Jeg foretrækker nr. 1 :iloveyou:

Tak :loveflag: Nr. 1 er også min farvorit. Kan kigge på den i flere timer...

Ihhh så fine.

Jeg går og venter spændt min Kinakjole skulle være færdig om en uges tid, så nu håber jeg at posten ikke bliver ramt af askeskyer igen. Er bare SÅ spændt.

KH frk R

Ja, askeskyer er ikke godt når man har købt ting fra udlandet... Heldigvis burde mine kjoler være på vej om 3-4 uger, så der skulle være tid til at få dem hjem

Sikke flotte kjoler du har valgt - får du syet dem i forskellige størrelser for at være sikker?

Jeg er overvældet, men ville nok vælge den første til kirken og den anden til festen senere på aftnen :cheerleader3:

Det var faktisk også min tanke. At skifte på et eller andet tidspunkt i løbet af aftenen :loveflag: De er syet i samme størrelse, for ved ikke helt hvor jeg taber mig (hvis jeg taber mig), så blev enig med mig selv om at de skulle være de samme. Sælger har ikke "standard-størrelser", så de er syet efter mål.

0

Del dette indlæg

WOOOOOOOOOOOOOOOW!!!! Er helt væk i nummer 1...! :iloveyou: Det virker jo nærmest for godt til at være sandt med de priser :cheerleader3: Ved du hvad det bliver med told osv? Og kan man selv bestemme slæb/ikke-slæb?

Jeg er også helt væk i kjole 1... Den er helt perfekt på billedet... Håber den ligner den i virkeligheden :loveflag:

Jeg tror jeg regnede ud at det bliver omkring 2.000 for begge kjoler og et skørt incl. told, moms, toldgebyr mm. Jeg troede dog at de 30 der var angivet til forsendelse var i dollar, men det er i pund, så det bliver lidt mere. Men jeg skal kun betale fragt for en kjole, så det er jo egentlig billigere end hvis det var for begge kjoler, og så i pund.

Du bestemmer selv om det skal være med eller uden slæb. Det er i hvert fald det min ordbog kommer frem til når jeg slår Chapel train op. Men jeg var godt nok lidt lost før jeg fik slået det op...

Risikoen er jo at de ikke er syet specielt pænt, men den tager jeg. Planen er jo stadig at jeg skal passe min rigtige kjole, så disse skal kun bruges hvis det ikke kan lade sig gøre ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer