IbenJ

Engangs tallerkener

8 indlæg i dette emne

Da vores fest skal lidt afslappet kunne vi godt finde på at bruge engangs tallerkener. Men altså kun hvis jeg kan finde nogle der er lidt festlige. Vi skal bruge ca 120 til maden og 120 til kagen.

De må godt være lidt fine med blomster, farver eller andet sjov på. Jeg har købt servietter i hvid og sølv (og ellers bruger vi også lidt lyserød/rosa) men det gør ikke noget at det ikke passer helt til de farver.

Håber lidt på at i kan hjælpe mig for jeg har ikke selv fundet nogle.!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa,

Her http://www.paperdeluxe.dk/product.asp?product=729 Kan du få ex. sådan nogle:

post-13631-1273387609.jpg

Ellers plejer IKEA plejer at have papirstallerkner ved deres sommer varer - mener de er stribede i år :-)

/Sine - som også overvejer papirs tallerkner :-)

Hold da op hvor er der mange flotte fra den side! Jeg havde bare tænkt lidt på, at de skulle være af plastik. Jeg har ikke rigtig prøvet at holde fest hvor vi brugte papirstallerkner før, så jeg ved ikke helt hvordan det fungerer. Er de besværlige at spise af, frem for rigtige eller plastik? Her tænker jeg mest på de ældre eller små børn. Min kæreste synes det er lidt ligegyldig men det er jo lidt vigtigt at det ikke irriterer nogen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror det der er vigtigst er at der er rigtig bestik - der er ikke noget værrer end at spise med plastik kniv og gaffel :-)

Der kan jo også være lidt økonomi i det - det er jo noget dyere at købe flotte pap tallerkner (49 for 8 stk) end at leje (ca 3 kr pr stk)

Ellers hvis det skal være engang er der også nogen som dem her

post-13631-1273390508.jpg

som er noget mere økonomiske de koster 110 kr for 50 stk og kan købes her http://vitro.togidata.dk/catalog/index.php?cPath=33_177

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg vil helt klart sige, det skal være plastik frem for pap. Pap smuldrer ved f.eks. sovs, kødsaft o.lign.

Jeg vil sige at man altså efterhånden kan få nogle rigtig gode paptallerkener, jeg har aldrig prøvet at tallerkenen smuldrer for mig, jeg har sågar købt dybe tallerkener i pap og serveret suppe i dem, det var INTET problem. Så hvis du forelsker dig i nogle i pap, så køb dem. Hvis du har det bedst med plastik, så køb det. De har både plastik tallerkener i forskellige farver (mener det er blå, hvid og rød) og sølv engangstallerkener, bestik og champagneglas i Kvickly extra, i hvert tilfælde i Herning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer