lillih

bryllup i 2011

25 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg skal også giftes i 2011 :-) d. 18 juni - der er også en tråd herinde hvor alle kan skrive deres dato mv. ind så der er en oversigt over hvilke medlemmer der skal giftes i 2011.

Jeg har tjek på kirke, dato, sted, og bryllupskagebager, men er vildt i tvivl om fotograf - så er der nogen af jer der har hørt noget godt eller kender en god fotograf i Århus området?

og hvad med musik? Nogen der kender et godt band eller en god dj?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Jeg skal også først giftes i 2011, jeg er ikke begyndt at planlægge så meget endnu, men har i tankerne styr på Dato, kirke, feststed, musik og hvem der skal lave maden. Der er dog ikke noget der er bestilt endnu, da vi lige skal være helt sikre på at vi kan få skrabet pengene sammen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal også først giftes i 2011, d. 27 august.

Vi har bestilt kirke, lokale, bryllupskage og er igang med invitationerne:)

Hvor kommer I alle fra i landet ???

Jeg kommer fra Valby.

Vi har også bestilt kirke og jeg har booket en stylist til at komme hjem til mig på dagen for, at tage sig af mit hår og makeup :(

Invitationer, menukort m.m. er også på tegnebrættet :balloons:

0

Del dette indlæg

Vi skal også giftes i 2011. 30 juli helt præcist! :balloons:

Vi har ikke styr på så meget endnu, men er så småt begyndt at planlægge. Vi kigger på steder lige nu og har næsten det på plads. Mangler kun et sted, men med mindre de kan give et super tilbud, så tror jeg vi har styr på stedet :(

Så har jeg undersøgt noget med reception og når vi får svar derfra, så skal kirken bestilles. Men alt det kommer nok på plads indenfor de næste 2 uger.. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg skal også giftes i 2011, helt nøjagtig hvornår endnu ved vi ikke, men vi tænker februar-marts. :(

Jeg er allerede godt i gang med at kigge på kjoler, vi har fundet en fotograf, ved hvem der skal lave kagen og kirken bliver Skivholme kirke, der hvor min forlovede kommer fra.

Glæder mig allerede så meget, kan næsten ikke tænke på andet, hihi.

Tina ;)

0

Del dette indlæg

Hejsa,

Vi skal også giftes i 2011 :biggrin:

den 25.06-2011 i Randers

Er begyndt at planlægge end del :thumbsupsmileyanim: kan jo næsten ikke vente! men er ikke helt klar over om det er for tideligt?

Har fundet de lokaler og kroer vi gerne vil hente tilbud fra men kan vi gøre det et helt år før?

Hvad med kirken, kan vi også bestille tid der allerede?

0

Del dette indlæg

Hejsa,

Vi skal også giftes i 2011 :biggrin:

den 25.06-2011 i Randers

Er begyndt at planlægge end del :thumbsupsmileyanim: kan jo næsten ikke vente! men er ikke helt klar over om det er for tideligt?

Har fundet de lokaler og kroer vi gerne vil hente tilbud fra men kan vi gøre det et helt år før?

Hvad med kirken, kan vi også bestille tid der allerede?

hej det kan du sagtens for vi har bestilt både kirke musik forsamlingshus mad

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer