Sign in to follow this  
Followers 0
Guest louisecasper

Hårpynt

10 posts in this topic

Jeg overvejer om jeg skal have hårpynt i. Det jeg har forelsket mig i er selvfølgelig udsolgt, så nu tænker jeg om det måske er noget man kan bestille hos andre (hvis man har et billede)

Den jeg har forelsket mig i ser således ud:

post-38629-1274364412.jpg

post-38629-1274364419.jpg

0

Annonce ♥

Sådan en som den der, tror jeg godt man kan lave selv... Den kommer selvfølgelig ikke til at ligne helt, men man kan godt efterligne stilen :(

0

He, he... Det kan man nok også godt... men.. øhm... jeg kan nok ikke... :(

0

Hårpynt er også noget af det eneste jeg kan lave...

Så vidt jeg kan se, så er det to forskellige du viser?

Og hvad er det ved de to stykker hårpynt du godt kan lide? Så kan det jo være du finder noget andet der minder om...

0

Annonce ♥

Jeg har sådan en blomst ting til salg. Måske kan du eller Banjotten sætte den på en hårklemme med nogle fjer :(

0

I lyder så optimistiske - dejligt - det var nok lige det jeg manglede. Må jeg se billede af den blomst du har til salg Miss-Lena?

0

Signe Mussmann der var med i morgenhyrderne på 100FM er begyndt at forhandle egen produktion af hårbøjler i den stil, som du vedhæfter billede af. Prøv at søg på hendes navn, så må der da dukke nogle forhandler op, eller en måde at kontakte hende på. Hvis du ikke selv har modet til at lave et selv

0

Annonce ♥

Signe Mussmann der var med i morgenhyrderne på 100FM er begyndt at forhandle egen produktion af hårbøjler i den stil, som du vedhæfter billede af. Prøv at søg på hendes navn, så må der da dukke nogle forhandler op, eller en måde at kontakte hende på. Hvis du ikke selv har modet til at lave et selv

hendes hjemmeside er her

og lige et billede

post-34886-1274458950.jpg

0