Guest pyffe

Gelenegle

12 indlæg i dette emne

Kære alle med lidt forstand på kunstige negle.

Jeg plejer altid selv at ordne mine negle, men vil gerne have det ekstra fint på min bryllupsdag; derfor har jeg besluttet, at jeg vil have lavet kunstige negle. Jeg har undersøgt lidt frem og tilbage og hælder mest til gelenegle, da de skulle være mest naturlige og endvidere holde godt??

Mit spørgsmål går egentlig mest på, hvordan jeg får dem af igen, for jeg har ikke tænkt mig at blive ved med de kunstige negle efterfølgende. Kan jeg selv tage/få dem af eller skal jeg op til negleteknikeren igen?

/Louise.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener at det er bedst at negleteknikeren klarer det for dig - med mindre de selv "hopper af"...

Jeg har prøvet både gele- og akrylnegle og hælder mest til akryl i holdbarhed. Geleneglene røg af for et godt ord. Havde fået lavet dem et par dage før en udlandsrejse på et par dage og to røg af under opholdet - den ene da jeg lige kørte fingrene igennem håret.

Efterfølgende fik jeg lavet dem med akryl, hvilket holder meget bedre - men shit mine naturlige negle var smadret efter et par eller 3 måneders brug.

Jeg har fra naturen selv ret gode chancer for at få lange flotte negle (især om sommeren), men det kniber af en eller anden årsag med tommeltotterne, så hvis de ikke ter sig ordentligt op til vores bryllup, så skal jeg have lavet akrylnegle.... Eller noget alternativt, min niece havde nogle flotte negle sidste jeg så hende og hun havde selv lavet dem (med noget hun havde købt i Matas) - så han hun vel også lave dem på mig?!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg mener at det er bedst at negleteknikeren klarer det for dig - med mindre de selv "hopper af"...

Jeg har prøvet både gele- og akrylnegle og hælder mest til akryl i holdbarhed. Geleneglene røg af for et godt ord. Havde fået lavet dem et par dage før en udlandsrejse på et par dage og to røg af under opholdet - den ene da jeg lige kørte fingrene igennem håret.

Efterfølgende fik jeg lavet dem med akryl, hvilket holder meget bedre - men shit mine naturlige negle var smadret efter et par eller 3 måneders brug.

Jeg har fra naturen selv ret gode chancer for at få lange flotte negle (især om sommeren), men det kniber af en eller anden årsag med tommeltotterne, så hvis de ikke ter sig ordentligt op til vores bryllup, så skal jeg have lavet akrylnegle.... Eller noget alternativt, min niece havde nogle flotte negle sidste jeg så hende og hun havde selv lavet dem (med noget hun havde købt i Matas) - så han hun vel også lave dem på mig?!

Tak for svar:) Det kunne da være, at jeg skulle overveje akryl i stedet for så... Jeg er jo ikke meget for, at de sådan bare lige hopper af. Jeg får dem jo nok lavet onsdag eller torsdag, og der er mange praktiske gøremål, der skal klares med neglene! Men jeg tænker også lidt på, at mine egne negle ikke skal smadres fuldstændigt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Pyffe :(

Jeg har altid negle på. Jeg vælger gerne Akryl negle eftersom at de holder bedre og de er lettest at få af. Og de er ligeså pæne og ser ligeså ægte ud som gele!

Mht at tage dem af så skal du med gele sidde og file dem af og det er svært at vide hvornår man skal stoppe. For man må ikke file dem helt ind til neglen så du ødelægger dem.

Med Akryl skal du derimod bare have alle fingerspiserne i Acetone i 20 min og så er de nærmest selv gledet af, selvfølgelig med lidt hjælp fra dig selv. Og hvis de ikke ryger af let så lad dem være i i ekstra tid. Det er selvfølgelig ikke helt sundt for hænderne at have dem i Acetone. men det er jo kun finger spidserne.

Jeg har dog godt nok oftest gelenegle på fordi min veninde laver dem på mig, men min erfaring er at akryl holder længst og de er lige sit at "tage af" igen.

Men vær sikker på at du får dem lavet et godt sted, for det er der altid en vis forskel på hvem der laver dem og hvordan:)

Det skal lige siges at ligegyldigt hvilke skal du passe meget på med hvordan du bruger dem, hvis du feks. skal åbne dåser, åbne skabe osv. hvis man ikke er vandt til det kan du hurtigt komme til at gøre noget forkert:) Jeg selv har fået en dum vane med at jeg bruger en kniv til at åbne alt med!

Fru. K

Redigeret af Fru. K
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det kommer MEGET an på hvilken negleteknikker der laver det!!! nogen er bare så elendigt til det!! jeg har i mange år haft de er gele tipper på, og de er holdt fint, man skal naturligvis passe på og vende sig til det!!

fik en dag lavet det i en helt anden klinik pga ferie i den jeg normalt kom i, og det var hæsligt!! hun har ellers lavet negle længe men var bare elendig til det! så lur gerne på de kunder der sidder der når du går ind og forhører dig ad! - spørg evt ad hvis du ser nogen med flotte negle hvor de får det lavet?

jeg har de sidste 4 år kun fået lavet gele på mine egne negle (forstærkninger) og igen, nogen mærker holder virkelig godt på mig andre gør ikke og begynder efter en uges tid at "gabe" lidt i siderne.. personligt foretrækker jeg mærket profeccionails, jeg kører 50 km hver vej for at få det lavet negle en gang om måneden da jeg fra naturens hånd har tynde dårlige negle , de knækker kun hvis jeg virkelig virkelig er uheldig og meget hårdhændet!

(jeg har prøvet cilica osv- det hjælper ikke her)

jeg syntes det er lettest når man vil have dem af at lade dem vokse af, så bevarer du din flotte negl neden under, og du filer bare neglen til som den vokser ud!

ellers virker trikket med acetone også på nogen produkter!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har fået lavet gelenegle for nylig...

Jeg arbejder som post i hverdagen og var derfor spængt på om de kunne holde da de bliver udsat for MEGET, både belastning og slid mæssigt..

Men de sidder virkelig godt, og de ser rigtig naturlige ud!

Jeg er rigtig glad for mine,og vil klart ha lagt dem om igen..

Med hensyn til aftagning må man aldrig selv tage gelenegle af da du har stor risiko for at smadre dine naturlige negle..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg har fået lavet gelenegle for nylig...

Jeg arbejder som post i hverdagen og var derfor spængt på om de kunne holde da de bliver udsat for MEGET, både belastning og slid mæssigt..

Men de sidder virkelig godt, og de ser rigtig naturlige ud!

Jeg er rigtig glad for mine,og vil klart ha lagt dem om igen..

Med hensyn til aftagning må man aldrig selv tage gelenegle af da du har stor risiko for at smadre dine naturlige negle..

Kære alle sammen.

Tusind tak for alle jeres svar. Det er altid svært at vælge, nogen har gode erfaringer med en ting, nogen andre med noget andet. Jeg lurer lidt, hvor jeg kan og har heldigvis også tid at eksperimentere lidt i:)

Hilsen Louise.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Louise,

Et godt råd fra en negleteknikker.

Du bliver nød til at prøve dig frem med de forskellige former for produkter. Da vi alle sammen er forskellige, gele kan være fantastisk til en, men de bare popper af på en anden.

Der er mange former for produkter : akryl, gele, silke, galsfiber, dip-inn, uv.akryl osv.

Du skal finde en der laver mere end et system.

Hvis du går til en negleteknikker, som kun sværger til et system, er det sikkert fordi det er det hun synes der er bedst.

Hvis man som negleteknikker, skal kunne lave gode flotte og holdbare negle, bliver man nød til at kunne mere end et system. For som sagt er vi alle forskellige.

Min egen erfaring, er at akryl holder bedst og er det mest nartulige. Da du kan "trylle" mest med det produkt.

Men de kan også være svære for nogen at holde, da de kræver olie hver dag, ellers bliver de for "hårde" og kan lettere knække.

Hvor i landet hører du til, så kan det være jeg kender en i det område jeg kan anbefale?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Louise,

Et godt råd fra en negleteknikker.

Du bliver nød til at prøve dig frem med de forskellige former for produkter. Da vi alle sammen er forskellige, gele kan være fantastisk til en, men de bare popper af på en anden.

Der er mange former for produkter : akryl, gele, silke, galsfiber, dip-inn, uv.akryl osv.

Du skal finde en der laver mere end et system.

Hvis du går til en negleteknikker, som kun sværger til et system, er det sikkert fordi det er det hun synes der er bedst.

Hvis man som negleteknikker, skal kunne lave gode flotte og holdbare negle, bliver man nød til at kunne mere end et system. For som sagt er vi alle forskellige.

Min egen erfaring, er at akryl holder bedst og er det mest nartulige. Da du kan "trylle" mest med det produkt.

Men de kan også være svære for nogen at holde, da de kræver olie hver dag, ellers bliver de for "hårde" og kan lettere knække.

Hvor i landet hører du til, så kan det være jeg kender en i det område jeg kan anbefale?

Det ville da være fedt. Jeg er fra Næstved.

Hilsen Louise.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg kender ikke lige nogen i næstved. Men jeg ved at der er en helt fantastisk negleteknikker og make-up artist.

Hun hedder Annamiah og holder til i køge, men kan sikkert også køre ud.

Hendes hjemmeside: www.backstagedk.com

og ellers kan du gå ind på www.nails-company.dk/ 33323322 og få oplyst en i nærheden af dig. De er meget søde, og behjælpelige, bare fortæl hvad det er du søger.

Gerne en der både kan akryl og gele.

Held og lykke :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
jeg kender ikke lige nogen i næstved. Men jeg ved at der er en helt fantastisk negleteknikker og make-up artist.

Hun hedder Annamiah og holder til i køge, men kan sikkert også køre ud.

Hendes hjemmeside: www.backstagedk.com

og ellers kan du gå ind på www.nails-company.dk/ 33323322 og få oplyst en i nærheden af dig. De er meget søde, og behjælpelige, bare fortæl hvad det er du søger.

Gerne en der både kan akryl og gele.

Held og lykke :)

Hej Maria.

Tusind tak, det gør jeg:)

Hilsen Louise.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer