JSBJSB

Goddag :-)

6 indlæg i dette emne

Hej til alle

Jeg er ny her, har kun snuset lidt før. Men nu har vi bestemt os for, at vi altså vil giftes "rigtigt". Har været gift i 3 år (rådhus), kærester i 13 og har to børn så jomfruelig brud kan man nok ikke kalde mig, men vi vil alligevel gerne prøve hele baduljen med kirke, kjole og fin og sjov fest. Vi har bestemt at det skal være til næste år maj/juni eller september så vi har god tid til at planlægge uden stress, men det første store spørgsmål er allerede svært at afgøre: hvor skal vi holde det henne? Hvilket jo er ret afgørende.

Nogle idéer???

Vi skal giftes i en kirke i Horsens syd det ligger fast, så stedet skal enten være lokalt i Horsens for så vil de fleste gæster kunne tage en taxa hjem, og ellers skal det være et sted med mulighed for overnatning uden at det er for stor en økonomisk byrde at ligge på folk. Om det er slot eller (pæn)hytte, med bespisning fra stedet eller mad fra et andet sted, aner vi ikke endnu, men det skal ikke være udendørs...

Tager gerne imod idéer :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen på siden her og hjertelig tillykke med velsignelsen i kirken, glæder mig til at følge din planlægning.....Vi holder vores fest på fyn nærmere bestemt på Fjelsted skovkro, kender desværre ikke rigtig nogen steder i Horsens, men håber i finder et godt og hyggeligt sted. :(

0

Del dette indlæg

Hejsa :biggrin:

Jeg bor også i Horsens (syd) og blev gift men min mand for 3 år siden efter lige som jer at have fået to børn sammen og have været sammen i mange år (10 år) da vi blev gift.Dog var vi ikke gift på rådhuset først.Jomfruelig eller ej ville vi også gerne have den helt store fest med kirke ,hvid kjole og alt hvad der hører til.Vi holdte det på Bygholm og kan kun anbefale det.Omgivelserne fåes næsten ikke flottere (efter min mening) her i Horsens og maden var super.

Pøj pøj med det hele :thumbsupsmileyanim:

Christine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen:0)

Jo der er bestemt ligheder.Bygholm er også er rigtig flot indendørs og der er også nogle gode steder at blive fotograferet hvis vejret skulle svigte.Vi var så heldige at have høj sol den dag vi blev gift men i tilfælde af regn skulle vi have været fortograferet indenfor.

Er det Torsted kirke I skal vies/velsignes i ?

Christine :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer