Fru. K

Gamel pl.

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Piger.

Er der nogen der har en god ide til frisure, gerne med en knold! Jeg har fundet en men kan ikke rigtig finde ud af om det skal være den... Jeg skal selvfølgelig have en prøveopsætning på et tidspunkt men det ville være rart med lidt inspiration :biggrin:

Jeg er også meget i tvivl om jeg skal have slør på. Jeg har købt en stor kjole og jeg er ret lille i forvejen, så ved ikke om jeg ville komme til at drukne med det på... Jeg kan først ligge et billede ind af kjolen senere eftersom jeg ikke har et billede af den, og jeg skal ud og have den lagt op midt i Juni! Og det glæder jeg mig jo helt vildt til :thumbsupsmileyanim:

Her er den frisure jeg har set som jeg synes godt om.

post-43022-1274955688.jpg

post-43022-1274955699.jpg

post-43022-1274955712.jpg

0

Del dette indlæg

Hej og velkommen til BK, det mest tidsrøvende og fantastiske forum.

Super flot frisure du har fundet, havde jeg selv så meget håt (hvilket jeg desværre ikke har), så ville jeg også gå efter noget i den stil.

P.S. Tror måske du har oprettet din tråd det forkerte sted (Kreativt forum), ved ikke om nogle af superbrugerne kan flytte den til det rette sted?!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen herinde, har først lige set din tråd nu.

Super dato, I har valgt jer :balloons:

Mht. slør, så kan du jo bare vælge et, som ikke fylder så meget, og heller ikke er så langt? Sådan et, der nærmest hænger lidt løst ned (blødt slør, ikke sådan et der stritter), så man ikke rigtigt kan se det forfra... ih, det er da lidt svært at forklare!

Sådan et skal jeg i hvert fald have på, og jeg er også ret lille og har valgt en lidt stor kjole.... Så har jeg sløret på, men det virker ikke alt for voldsomt.. håber du forstår :blink:

Ja, det lyder egentlig ret godt:) Jeg havde jo selv forestillet mig et "Mary" slør, så jeg har slet ikke haft tænkt i andre baner :thumbsupsmileyanim:

Men det er jo det der er så godt herinde med alt den inspiration! Takker GP

0

Del dette indlæg

Hej og velkommen til BK, det mest tidsrøvende og fantastiske forum.

Super flot frisure du har fundet, havde jeg selv så meget håt (hvilket jeg desværre ikke har), så ville jeg også gå efter noget i den stil.

P.S. Tror måske du har oprettet din tråd det forkerte sted (Kreativt forum), ved ikke om nogle af superbrugerne kan flytte den til det rette sted?!

Uh, ja se det har jeg jo selvfølgelig ikke en dyt forstand på! Nu har jeg været alt igennem kan simpelthen ikke forstå det :balloons:

Hmmm, ja måske en der ved noget om det?? Keine ahnung... Så kan jeg jo næsten ligeså godt lade den blive hvor den er... Ellers tager jeg da lige en spørge runde :blink: Det er vist det beste.

Men tak for bemærkelsen! Så har jeg da en undskyldning for at sidde herpå lidt endnu :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Heysan alle zillaer.

Ehjjj, trode lige at det kørte så godt...

Nu er der jo nogen der er bedre til det end andre herinde, så lige et spørgsmål. Da jeg har opretter min planlægningstråd er den gået under kreativt forum... Hmm... Hvordan kan det lade sig gøre OG hvordan får jeg det lavet om? Nu har jeg snart kigget alt igennem for hvordan og vorledes, men jeg kommer ingen vejne. Hilfe Bitte!!! :balloons:

Det var da godt en af de søde zillaer mindede mig om det, men hun kunne desværre ikke hjælpe... :thumbsupsmileyanim:

Monica

Redigeret af Fru. K
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du skal gå ind i forummet " Min bryllupsplanlægning " Og så oprette nyt emne derinde ;)

Dvs. at jeg skal til at oprette en helt ny tråd?

Ej hvor træls... Well det må jeg jo så gøre :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Fru. K
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer