reeckmann

lynhurtig kommune

11 indlæg i dette emne

Hej alle sammen.

Er godt nok blevet positivt overrasket i dag.

Jeg sendet for 1½ uge siden vores ægteskabserklæring ind og i dag kom prøvelsesattesten med posten.

Havde fået af vide at der sagtens kunne gå 2 mdr da de havde travlt men hold da op det var hurtigt må man sige...

Hvor lang tid var jeres andres om at komme???

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg indsendte vores ægteskabserklæring 4 mdr før brylluppet. Efter en måned ringede jeg for at tjekke, da jeg intet havde hørt. Jeg fik svaret at hun havde set den, men da vi skal giftes 14. august gad hun ikke lave den før sidst i juli! Jeg brokkede mig og vi havde ægteskabserklæringen 2 dage senere. Vi skulle bruge erklæringen tidligere, da det er min kærestes søster der skal vie os, og da hun bor i den anden ende af landet mødes vi ikke så tit. Men vi nåede at få erklæringen og få den afleveret til præsten og få den praktiske gennemgang af det hele :-). Det tog ca 1½ måned fra jeg sendte den ind til jeg modtog erklæringen, men havde jeg ikke rykket for den, havde det taget 3½ måned!

0

Del dette indlæg

Jeg afleverede vores ægteskabserklæring hos Norddjurs Kommune i onsdags kl. ca. 15 og da jeg kom hjem fra arbejde igår lå der sørme en prøvelsesattest i postkassen :thumbsupsmileyanim::biggrin::rolleyes:

Det kan man da kalde hurtig ekspedition :7himmel:

Hun må næsten have lavet den med det samme for at nå at få den med posten :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vores er ikke kommet endnu og jeg afleverede den den 14 april, da vi snart skal have møde med præsten ringede jeg i mandags til vielses kontoret og fik beskeden af den der skulle giftes i juni havde hun lige lavet og dem der skulle giftes i juli ville hun lave slut juni! jeg sagde pænt at vi ville være glade pga det snarelige møde at vi snart fik den men nu må vi se!

nogen kommuner laver dem nok løbende som de kommer dumpende, og så er der så nogen kommuner som min og lene cathrine's der samler til bunke!!

0

Del dette indlæg

Hej alle sammen.

Jeg afleverede vores i Næstved den 6. maj - jeg har intet hørt og er faktisk efterhånden ved at blive bare lidt bekymret. Vi skal først giftes den 10. juli, men vi skal snart have møde med præsten. Jeg tænker, at jeg ringer og hører ad, hvis ikke jeg har hørt noget inden mandag.

Nogle der har erfaring med Næstved Kommune i den forbindelse?

/Louise.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det viste sig at være godt at vi kontaktede kommunen i dag - vi sendte ægteskabserklæringen afsted for en måned siden, og ville nu være sikker på at de havde modtaget den, da vi stadig ikke havde hørt noget. Og det viste sig at være en god idé, for ifølge dem, har de sendt prøvelsesattesten til os først i maj. Konklusion: Brøndby Kommune har også kun været er par dage om at behandle vores.

Så længe leve Postdanmark, vores prøvelsesattest er åbenbart gået tabt i posten!! :thumbsupsmileyanim: Så nu sender kommunen heldigvis en ny afsted, så vi kan få lov til at blive gift ;-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer