Nihina

Samtale med præsten

10 indlæg i dette emne

Nå, nu er vi nået juni og det er den måned, hvor jeg fik af vide jeg skulle ringe og aftale tid med præsten til samtale pga ferie osv. Men nu skal vi jo giftes i Odense og er bosat i København, så vi kan ikke lige bare kigge forbi.

Så hvornår plejer sådan en samtale at ligge bare så jeg evt. kunne kigge lidt på mulige datoer inden jeg ringer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, nu er vi nået juni og det er den måned, hvor jeg fik af vide jeg skulle ringe og aftale tid med præsten til samtale pga ferie osv. Men nu skal vi jo giftes i Odense og er bosat i København, så vi kan ikke lige bare kigge forbi.

Så hvornår plejer sådan en samtale at ligge bare så jeg evt. kunne kigge lidt på mulige datoer inden jeg ringer

jeg synes det ville være en god ide at kontakte præsten for at aftale tidspunktet for samtale. Du har jo flere begrundelser, 1: ferien forude og 2: at i ikke lige bor i nærheden, så det for jer også kræver en del planlægning :-)

0

Del dette indlæg

jeg synes det ville være en god ide at kontakte præsten for at aftale tidspunktet for samtale. Du har jo flere begrundelser, 1: ferien forude og 2: at i ikke lige bor i nærheden, så det for jer også kræver en del planlægning :-)

ov glemte helt at sige, hvor tæt på brylluppet vi havde samtalen, vi havde den ca 14 dage før, hvis jeg husker rigtig. Det handler om, at præsten gerne ville have vores samtale i erindingen, når vi skulle vies

Redigeret af Vanni
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi skal mødes med præsten den 18 juni, hvor vi blandet andet skal snakke om salmer, det er 7 uger før.

Derudover har præsten nævnt at v skal have en lille generalprøve i kirken ugen inden bryllup, så vi ved hvor da det hele kommer til at foregå

0

Del dette indlæg

Jeg tror jeg ville ringe for vi skal giftes den 14. august og jeg skrev til præsten i maj for vi skulle lige ha sommerferien til at gå op. Det viste sig vi havde ferie på hinanden følgende uger så vi skal mødes med hende i næste uge...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har lige lavet aftale med vores præst. Vi skal giftes i sønderjylland og bor i Århus, så vi kan heller ikke bare lige smutte forbi. Vi skal til samtale d. 10 juli og vies d. 31 i samme måned. Jeg går ud fra at der er en generalprøve i ugen op til brylluppet hvor vi alligevel er dernede.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer